اخبار بازی

بازی Like a Dragon: Ishin با انتشار تریلری معرفی شد

Like a Dragon: Ishin نسخه بازسازی شده یکی از نسخه‌های فرعی سری یاکوزا خواهد بود که سال آینده منتشر می‌شود.

شب گذشته و در جریان برگزاری رویداد State of Play پلی استیشن، استودیوی Ryu Ga Gotoku Studio رسما از نسخه ریمیک بازی فرعی Ryū ga Gotoku Ishin از سری محبوب یاکوزا رونمایی کرد.

این بازی جدید که !Like a Dragon: Ishin نام دارد، برخلاف نسخه اصلی بازی هم‌زمان با ژاپن در دیگر نقاط جهان نیز عرضه می‌شود. دوبله جدید تمامی دیالوگ‌های بازی با زبان انگلیسی و پشتیبانی از کنترل‌های جدید از جمله ویژگی‌های این نسخه از بازی به‌حساب می‌آید.

این بازی که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ و به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 3 و 4 در ژاپن عرضه شد، در دهه‌ی ۱۸۶۰ میلادی و در شهر کیو که نسخه خیالی شهر تاریخی کیوتو محسوب می‌شود جریان دارد. بازیکنان بار دیگر به‌عنوان Kazuma Kiryu شخصیت اصلی داستان‌های مجموعه‌ی یاکوزا که حالا در نقش یک مبارز سامورایی با نام ساکاماتو رایوما نقش‌آفرینی می‌کند، روایت پر فراز و نشیب خط داستانی اصلی بازی را دنبال خواهند کرد. طبق جزئیات منتشر شده، محوریت اصلی ماجراهای بازی تحولات سال‌های پایانی شوگون سالاری و مبارزان سامورایی در دوران ادو خواهد بود.

سازندگان بازی می‌گویند برای به‌روزرسانی بصری تجربه بازی روی پلتفرم‌های جدید، این نسخه ریمیک با استفاده از موتور آنریل انجین 4 ساخته شده است. در جریان گیم‌پلی بازی ساکاموتو می‌تواند با حمل شمشیر و یک تپانچه هم به‌صورت جداگانه و هم به‌صورت همزمان در قالب سبک Wild Dancer، مبارزات بازی را پشت‌سر بگذارد. البته امکان عدم استفاده از سلاح‌های سرد و گرم نیز وجود دارد و در سبک Brawler بازیکنان می‌توانند مبارزات بازی را در سبک نزدیک و رودرو تجربه کنند. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

شما همچنین می‌توانید تریلر داستانی جدید بازی با نام Ambush که دقایقی پیش در جریان رویداد اختصاصی RGG Summit 2022 منتشر شد را از صفحه‌ی یوتیوب رسمی Sega تماشا کنید.

Like a Dragon: Ishin در روز ۲۲ ماه فوریه ۲۰۲۳ (۳ اسفند ۱۴۰۱) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *