اخبار بازی

تأیید عرضه بازی Sifu برای نینتندو سوییچ

بازی Sifu که اوایل سال جاری روی پلی استیشن و کامپیوتر برای طرفدارهای هنرهای رزمی هنرهای رزمی عرضه شد، در ماه نوامبر به کنسول نینتندو سوییچ نیز راه خواهد یافت.

شاید Sifu به اندازه‌ی بازی‌های بزرگ AAA سال ۲۰۲۲ محبوب نباشد، اما همان‌طور که بسیاری از تجربه‌کنندگان آن می‌گویند، این بازی به‌راحتی در زمره‌ی بهترین آثار سال جاری قرار می‌گیرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی براولر هنرهای رزمی سیفو به‌زودی در دسترس کاربران بیشتری قرار می‌گیرد.

استودیو SloClap اعلام کرد که بازی سیفو در ماه نوامبر برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر معلوم نیست که بازیکن‌ها باید چه انتظاری از وضوح و عملکرد نسخه‌ی Nintendo Switch در حالت داک یا دستی داشته باشند، اما تریلر معرفی این نسخه بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد که راضی‌کننده به‌نظر می‌رسد. هنوز نمی‌دانیم که آیا نسخه‌ی فیزیکی Sifu نیز روانه‌ی بازار می‌شود یا این بازی تنها به‌صورت دیجیتالی در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود از آپارات

نسخه‌ی نینتندو سوییچ احتمالا شامل همه‌ی به‌روزرسانی‌هایی خواهد بود که تابه‌حال برای بازی عرضه شده است؛ از تعدیل‌کننده‌های گیم‌پلی گرفته تا گزینه‌های درجه‌ی سختی. دو آپدیت دیگر نیز برای انتشار پیش از پایان سال جاری در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها حالت آرنا را به بازی می‌آورد. بازی سیفو در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این بازی درحال‌حاضر در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *