اخبار بازی

معرفی بازی Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge برای PS VR2

شرکت Lucasfilm از بازی Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge – Enhanced Edition برای هدست پلی استیشن وی‌آر۲ رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه‌ی جدیدی از بازی Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge در جریان رویداد State of Play اخیر معرفی شده است. این نسخه که با نام Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge – Enhanced Edition شناخته می‌شود، به هدست پلی استیشن VR2 راه خواهد یافت.

بازیکن‌ها در این بازی کنترلر یک کارشناس فنی تعمیر شبه انسان را در دست می‌گیرند که در سیاره‌ی خاکی دوردست Batuu سقوط می‌کند. گیمرها سپس وارد یک ماجراجویی بزرگ می‌شوند که آن‌ها را به مکان‌های جالبی از مجموعه‌ی جنگ ستارگان نظیر تشکیلات First Order می‌برد. پس از اتمام مأموریت‌های ویژه در کانتیا، سه ماجراجویی در بازی Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge – Enhanced Edition انتظار طرفدارها را می‌کشد.

بازیکن‌ها می‌توانند در معبد تاریکی به جدای تبدیل شوند، در باغ مقدس با پاداوان خود تمرین کنند یا به‌عنوان یک شبه انسان قاتل IG-88 در The Bounty of Boggs Triff به‌سراغ گرفتن مژدگانی بروند. یک تریلر تازه از Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge – Enhanced Edition نیز پخش شده است که به نمایش گیم‌پلی و برخی از لوکیشن‌های زیبای بازی می‌پردازد. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای تریلر تازه بنشینید.

دانلود از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *