اخبار بازی

بازی Wanted: Dead تأخیر خورد

بازی Wanted: Dead که برای عرضه در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده بود تأخیر خورد. سازندگان با انتشار یک تریلر از تاریخ عرضه‌ی جدید این بازی رونمایی کردند.

در طی آخرین اخبار بازی‌ها، روند تأخیر خوردن بازی‌های جدید تمامی ندارد. جدیدترین بازی استودیو سولیل که در ابتدا قرار بود در سه‌ماهه پایانی ۲۰۲۲ عرضه شود، حالا تا تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ (۱۴ فوریه ۲۰۲۳) تأخیر خورده است. توسعه‌دهندگان این استودیوی ژاپنی، پیش از شروع فعالیت در آن سابقه ساخت آثاری همچون Ninja Gaiden و Dead or Alive را در کارنامه خود دارند. به مناسبت اعلام تاریخ عرضه‌ی جدید این بازی شوتر هک اند اسلش، یک تریلر جدید نیز از آن به‌نمایش‌درآمده است.

در تریلر جدید شاهد اکشن‌های پر زدوخورد بازی هستیم که از تیراندازی سوم‌شخص تا اجرای تمام‌کننده‌ها و تکه و پاره کردن خونین دشمنان را در برمی‌گیرد. داستان بازی ماجرا‌های یک یگان مبارزه با زامبی به سرکردگی ستوان هانا استون را دنبال می‌کند که در پی پرده برداشتن از دسیسه‌های یک شرکت باید با گنگ‌ها، مزدورها و ارتش‌های شخصی مبارزه کند. علاوه‌بر این می‌توانیم انتظار رگه‌هایی از طنز را در داستان‌گویی و دیالوگ‌های بازی داشته باشیم.

مبارزه در Wanted: dead

طبق گفته‌ی توسعه‌دهندگان قرار است با تجربه‌ای به‌شدت هاردکور طرف باشیم. گستره‌ی وسیع سلاح‌های بازی انواع SMGها و assault rifleها تا گونه‌های مختلف نارنجک‌انداز را شامل می‌شود. همچنین بیش از ۸۰ نوع تمام‌کننده‌ی منحصربه‌فرد برای کشتن دشمن‌ها طراحی شده است. از دیگر مشخصات خاص این بازی سبک و سیاق دهه‌ی ۹۰ میلادی آن با فضای سایبرپانکی است که در موسیقی‌های بازی هم به‌وضوح مشهود است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید Wanted: Dead را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در ماه‌های آینده جزئیات بیشتر و ویدئوهایی از گیم‌پلی Wanted: Dead منتشر خواهد شد. این اثر در روز ولنتاین ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آیا شما منتظر عرضه Wanted: Dead هستید؟ نظر خود را با کاربران واران گیم در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *