اخبار بازی

شایعه: برگزاری رویداد پلی استیشن شوکیس 2022 در ماه آینده

براساس ادعای جدید داست گولم، به نظر می‌رسد که رویداد بعدی Playstation Showcase مثل سال‌های گذشته در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد.

درحالی که این هفته شاهد برگزاری رویداد Gamescom 2022 خواهیم بود، سونی پیش از این تأیید کرده که در این مراسم حضور نخواهد داشت. بنابراین از همان موقع گمانه زنی‌هایی مبنی بر احتمال برگزاری یک رویداد اختصاصی دیگر در آینده نزدیک به گوش می‌رسید. Dust Golem، اینسایدر شناخته شده‌ای که پیش از این اخبار موثق زیادی را زودتر از منابع رسمی منتشر کرده، اینبار مدعی شده که PlayStation Showcase 2022 در ماه سپتامبر (شهریور – مهر) برگزار می‌شود.

البته که باتوجه‌به اینکه سونی به‌صورت سنتی رویدادهای پلی استیشن شوکیس را در ماه سپتامبر برگزار می‌کند، شاید این شایعه چندان هم غیرمنتظره نباشد. این برنامه در سال ۲۰۲۱ در تاریخ ۹ سپتامبر و در سال ۲۰۲۰ در ۱۶ سپتامبر برگزار شده بود. این احتمال می‌رود که رویداد مذکور در نیمه نخست این ماه برگزار شده و به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

رویداد پلی استیشن شوکیس

طرفداران می‌توانند انتظار نمایش بازی‌هایی مانند Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine را درکنار اولین نگاه به پروژه جدید Haven داشته باشند. البته که محتوای این رویداد هنوز مشخص نشده اما Dusk Golem اعتقاد دارد که Helldivers 2 که اخیرا در شایعات دیده شده بود، یکی از بازی‌هایی است که در این برنامه به نمایش گذاشته می‌شود. این منبع قبلاً گزارش داده بود که گیم‌پلی این بازی بلافاصله بعد از فاش شدن توسط توسعه‌دهندگان حذف شده اما هیچوقت اقدام به انتشار عمومی آن نکرد.

در سایر اخبار مرتبط با پلی استیشن، NPD گزارش داده که PS5 همچنان پرفروش‌ترین کنسول سال آمریکا است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *