اخبار بازی

تصاویر جدید بازی Alone in the Dark در یکی از خرده فروشی‌ها فاش شد

فروشگاه اینترنتی Smartoys سهوا تصاویر جدید بازی Alone in the Dark به همراه کاور آرت آن را در وبسایت خود منتشر کرد. در توضیحات این بازی ذکر شده: “این عنوان یک ادای احترام به بازی جریان ساز دهه ۹۰ میلادی است” برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

ساعاتی پیش یکی از اینسایدرها در توئیتر به نام The Snitch خبر از فاش شدن کاور آرت Alone in the Dark به همراه چندین اسکرین شات از گیم‌پلی بازی داد ظاهرا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی در بلژیک به نام Smartoys سهوا این تصاویر را فاش کرده‌است. مطابق اطلاعات به دست آمده از این وبسایت، محصول جدید THQ Nordic برای پلتفرم‌های PS5 ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در حال حاضر تاریخ انتشار بازی مشخص نیست و تنها زمان پیش فرض ۳۱ام دسامبر برای آن لحاظ شده‌است.

در بخش توضیحات بازی در وبسایت Smartoys آمده‌است: “این عنوان یک ادای احترام به بازی جریان ساز دهه ۹۰ میلادی است” این بازی شامل دو شخصیت قابل بازی به نام‌های Emily Hartwood و Edward Carnby است که در دهه ۲۰ میلادی به ایالت‌های جنوبی آمریکا سفر می‌کنند. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که خانم Hartwood برای یافتن عمو گمشده‌اش که آخرین با در امارت Derceto دیده شده وارد این مکان می‌شود و Edward Carnby وی را همراهی می‌کنند. هسته گیم‌پلی بازی حول حل پازل‌‌های گوناگون و مبارزه با موجودات شیطانی می‌گردد.

شما در ادامه می‌توانید تصاویر جدید بازی Alone in the Dark که در فضای مجازی منتشر شده‌اند را مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *