اخبار بازی

با ماد جدید Red Dead Redemption 2 همراه داشته باشید- واران گیم

به کمک ماد هیجان انگیز جدیدی که برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شده است، پلیرها می‌توانند همراهی را در کنار خود داشته باشند.

این ماد که توسط مادسازی به نام Bolmin توسعه داده شده است، علاوه‌بر اینکه شرایط داشتن همراه را برای علاقه‌مندان فراهم می‌سازد، گزینه‌های شخصی‌سازی متعددی را هم در اختیارشان قرار می‌دهد و حتی قدرت صحبت با همراهان خود را نیز به آن‌ها می‌دهد.

شما می‌توانید یکی از اعضای زیردست خود در Van Der Linde را به عنوان همراه در کار خود داشته باشید. این (ماد) شامل (شخصیت‌های) Javier ،John ،Bill ،Hosea ،Kieran ،Sean ،Charles ،Lenny و Micah می‌شود. (بله، شخصیت Sadie هم در آینده به این فهرست اضافه خواهد شد) خیلی ساده به یکی از آن‌ها مراجعه کرده و گزینه‌ی Recruit Prompt را انتخاب نمایید. همراه شما در مبارزه به شما کمک خواهد، به اسب‌سواری در کنار شما خواهد پرداخت، در کمپ شما (از سرما) یخ خواهد زد، با شما ماهی‌گیری خواهد کرد و بسیاری کارهای دیگر (هم انجام خواهد داد).

زمانی که ماد مورد بحث را نصب کنید، هنگام مراجعه به اعضای Van Der Linde، گزینه‌های تازه‌ای به شما نشان داده خواهد شد که یکی از آن‌ها، گزینه‌ی Command (فرمان) است. یکی از قابلیت‌های دیگری که این ماد هیجان‌انگیز Red Dead Redemption 2 به این بازی اضافه می‌کند، مکانیک جدید Give Weapon یا دادن سلاح است. این مکانیک به همراه شما اجازه می‌دهد که به طور موقت و به دلخواه خود، از یکی از سلاح‌هایتان استفاده کند.

سازنده‌ی ماد مورد بحث در این رابطه می‌گوید:

همان طور که پیش‌تر هم اشاره شد، همراه شما در درگیری‌های مسلحانه و نزاع‌ها به یاریتان خواهد آمد. او همچنین در اکشن-مخفی‌کاری‌های همه‌جانبه هم در کنار شما نیم‌خیز خواهد کرد. با این کار، اگر هنگامی که خم شده‌اید نشانه‌گیری کنید، سریعا یک گزینه‌ی kill (بکش) و یک گزینه‌ی Distract (حواسش را پرت کن) ظاهر خواهد شد؛ فرمان‌های مشخصی برای همراهتان. عضوی (که همراه خود دارید) در کمپ یا خیمه‌ای که توسط پلیر ساخته شده است کنار شما خواهد نشست و همزمان با ماهی گرفتن شما، او هم این کار را انجام خواهد داد. همراه شما حتی راجع به تفنگ جدیدی که به او دادید هم اظهار نظر خواهد کرد.

در ادامه ویدئویی از این ماد را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید در صورت تمایل نسبت به دریافت این ویدئو با دو کیفیت مختلف نیز اقدام نمایید:

خبر خوش این است که ماد مورد بحث، هم با کیبورد کار می‌کند و هم با کنترلر سازگاری دارد. اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 با اعمال این ماد هیجان‌انگیز هستید، می‌توانید از طریق سایت Nexusmods نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. همچون همیشه، توجه داشته باشید که راهنمایی‌های نصب ماد را دنبال کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *