اخبار بازی

بازیکنان اورواچ می‌توانند نام کاربری خود را به صورت رایگان تغییر دهند

طی جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم شخصیت McCree  از این پس با نام Cole Cassidy شناخته می‌شود. حال اکتیویژن بلیزارد اعلام داشته در شرف تغییر نام این کاراکتر، بازیکنان هم می‌توانند تا مدت محدودی نام کاربری خود در بازی (به اصطلاح بتل‌تگ) را به صورت کاملا رایگان تغییر دهند.

اگر بتل‌تگی قدیمی دارید یا به هر دلیل می‌خواهید نام کاربری خود را در بازی اورواچ تغییر دهید تنها تا ۱۴ آبان (۵ نوامبر) وقت دارید تا این کار را به صورت رایگان انجام دهید. سایت رسمی Overwatch در این زمینه اعلام داشته:

همانگونه که ما نام جدیدی را معرفی کردیم (اشاره به تغییر نام مک‌کری) احتمال دارد شما هم تمایل داشته باشید تا این کار را انجام دهید. از تاریخ ۳۰ مهر (۲۲ اکتبر) الی ۱۵ آبان (۵ نوامبر) تمامی بازیکنان می‌توانند نام کاربری (بتل‌تگ) خود را به صورت رایگان تغییر دهند.

توجه داشته باشید زمان محدودی در اختیار دارید و تنها، یک مرتبه می‌توانید بتل‌تگ خود را به صورت رایگان تغییر دهید، زیرا استفاده مجدد از این سرویس برای شما هزینه‌هایی را در پی خواهد داشت.

بازی اورواچ برای تمامی کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی سونی و مایکروسافت، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی در دسترس است. در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی رسمی برای بازی Overwatch 2 اعلام نشده اما احتمال می‌رود این بازی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

نظر شما در رابطه با  تغییر نام کاربری رایگان در اورواچ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *