اخبار بازی

دمو بازی Monster Hunter Rise در دسترس قرار گرفت

همانطور که پیشتر کپکام وعده داده بود دمو بازی Monster Hunter Rise برای مخاطبان PC روی پلتفرم استیم در دسترس قرار گرفت. این دمو رایگان ده گیگابایت حجم دارد و شامل ماموریت شکار Magnamalo ،Mizutsune و Izuchi است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

قرار است اوایل سال میلادی آینده جدیدترین نسخه مجموعه محبوب مانتسر هانتر یعنی Monster Hunter Rise برای پلتفرم PC عرضه شود و مخاطبان این پلتفرم نیز مانند دارندگان نینتندو سوییچ فرصت شکار هیولاهای عظیم الجثه را پیدا کنند. البته تا آن زمان سازندگان با انتشار یک دمو رایگان گوشه‌ای از دنیایی که قرار است سال آینده به مخاطبان عرضه شود را در اختیار آن‌ها قرار دادند. این دمو رایگان است و حدود ده گیگابایت حجم دارد. فایل‌های ذخیره این دمو به نسخه نهایی انتقال نخواهد یافت.

دمو بازی Monster Hunter Rise محدودیت تجربه ندارد و مخاطبان می‌توانند تا در زمان در دسترس بودن این دمو، مشغول تجربه آن باشند. بخش چنده نفره از ۴ بازیکن به صورت هم زمان پشتیبانی می‌کند. این دمو شامل ۵ ماموربت و ۱۴ سلاح مختلف است. ماموریت اول آموزش‌های اولیه و تمرین است و ماموریت دوم آموزش کار با قلاب بازی و سوار شدن روی Wyvernها است تا مخاطبان با مکانیزم بالا کشیدن از سطوح مرفتع و همچنین شیوه کنترل کردن هیولاها آشنا شوند. سه ماموریت شکار مربوط به Magnamalo ،Mizutsune و Izuchi است.

Monster Hunter Rise بیست و دوم دی ماه برای PC منتشر می‌شود. هماطور که پیشتر اشاره شد امکان انتقال فایل‌های ذخیره به نسخه نهایی وجود ندارد. مخاطبان دو نسخه سوییچ و PC از قابلیت کراس پلتفرم و امکان تجربه بازی در کنار یکدیگر برخوردار نیستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *