اخبار بازی

تاریخ انتشار Solar Ash به دوازدهم آذر موکول شد – واران گیم

استودیو Heart Machine به زمان بیشتری برای بهینه سازی نهایی بازی و رفع باگ‌های جزئی نیاز دارد و بنابراین نمی‌تواند به تاریخ انتشار Solar Ash پایبند باشد و آن را به دوزادهم آذر ماه (دوم دسامبر ۲۰۲۱) موکول کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو مستقل و کوچک Heart Machine با محصول سال ۲۰۱۶ خود، Hyper Light Drifter به خوبی مهارت خود را در ساخت بازی‌های اکشن پلتفرمر نمایش داد و آقای الکس پرستون (Alex Preston) و تیمش نام خود در میان استودیوهای توامند در ساخته بازی‌های اتمسفریک به حوبی مطرح کردند. طبیعی است که مخاطبان زیادی برای تجربه پروژه جدید این تیم که از نظر ژانر با پروژه قبلی مشابه است، هیجان دارند و آماده غرق شدن در دنیای Solar Ash هستد اما، متاسفانه باید انتظار خود را کمی طولانی‌تر از قبل تحمل کنند.

Heart Machine در اکانت رسمی خود در توئیتر اعلام کرد برای بهینه سازی نهایی و رفع باگ‌های بازی به زمان بیشتری احنیاج دارد و تاریخ انتشار Solar Ash را از چهارم آبان ماه (۲۶ام اکتبر) به دوزادهم آذرماه (دوم دسامبر) موکول کرد. البته سازندگان بازی مانند سایر استودیوهای بازی سازی از شر ویروس کرونا و تاثیرات مخرب آن روی روند ساخت بازی خود در مان نبوده‌اند و شیوع جهانی این ویروس نیز در اعلام این تعویق در زمان انتشار بی‌تاثیر نبوده‌است.

سولار اش برای برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. نسخه PC بازی تنها روی پلتفرم اپیک استور به فروش خواهد رسید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *