اخبار بازی

شایعه: بخش چند نفره بازی Cyberpunk 2077 در دست ساخت است

استودیو CD Projekt RED اوایل سال میلادی جاری اعلام کرد بخش چند نفره بازی Cyberpunk 2077 را لغو کرده‌است و تا زمانی که ایرادات بخش داستانی رفع نشود به سراغ آن نخواهد رفت، ظاهرا اکنون روند ساخت این بخش از سر گرفته شده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از عرضه فاجعه بار سایبرپانک ۲۰۷۷ در دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی بویژه روی کنسول‌های نسل هشتم، استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد تصمیم گرفت مدتی فعالیت‌های جانبی خود را کنار گذارد و تمام تمرکز خود را صرف رفع ایرادات بازی گند. از آن زمان تا به امروز چندین آپدیت حجیم برای این بازی نقش آفرینی اوپن ورلد منتشر شده تا باگ‌های فنی و مشکلات اساسی بازی را کاهش دهد. چندی پیش نیز پچ ۱.۳ منتشر شد و سازندگان لیست بلندی از بهبودی‌هایی که این پچ روی بازی اعمال می‌کند را در کنار یک DLC رایگان برای بازی منتشر کردند. البته ظاهرا این پچ جزئیاتی درباره تغییراتی که قرار است در آینده روی بازی اعمال شود را در دل خود مخفی کرد‌ه‌است.

کاربر یوتیوب و دیتا مایتنر Tyler McVicker اخیرا ویدیوی جدیدی را در کانال خود آپدیت کرده و در آن به بحث درباره تغییراتی که روی بازی با پچ ۱.۳ اعمال شده، پرداخته‌است. به گفته وی با بررسی فایل‌های بازی بخش چند نفره بازی Cyberpunk 2077 مجددا در دستور کار قرار گرفته و فایل‌های استخراج شده از بازی نه تنها مربوط به قسمت‌های قدیمی چند ماه گذشته است، بلکه برخی از آن‌ها اشاره به مواردی دارد که در حال حاضر در دست ساخت هستند. سازندگان چند ماه قبل اعلام کردند بخش مولتی پلیر تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که بخش داستانی به یک پایداری مناسب نرسد، لغو می‌شود.

از دیگر اطلاعاتی که بررسی فایل‌های این پچ به دست آمده‌، DLCهای جدید بازی است . ظاهرا قرار است سایبرپانک ۲۰۷۷ دو بسته گسترش دهنده بزرگ و داستانی مشابه بسته‌های Blood & Wine و Hearts of Stone بازی ویچر ۳ دریافت کند. البته این خبر چندان جدید نیست زیرا که سی‌دی پراچکت پیشتر اعلام کرده بود روند پشتیبانی از سایبرپانک ۲۰۷۷ مشابه ویچر ۳ خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *