اخبار بازی

پتنت جدید سونی خبر از اعمال تغییرات در صفحه فروش بازی‌ها در PS Store می‌دهد

سونی مدتی قبل پتنت جدیدی را ثبت کرده که مطابق آن، این شرکت قصد دارد تغییراتی را در صفحه فروش بازی‌ها در PS Store اعمال کند. ارائه اطلاعات مهم درباره میزان محتوای یک بازی و چرخه عمر تخمینی بازی در صفحه فروش آن از جمله این تغییرات است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

اوایل سال میلادی جاری سونی یک پتنت جدید را به ثبت رسانده و اخیرا یکی از کاربران وبسایت Reddit متوجه آن شده و کاربران اینترنت مشغول بررسی این پتنت و استخراج نکات و اطلاعات آن هستند. ظاهرا این پتنت خبر از نگرش جدید شرکت در قبال فروشگاه PS Store می‌دهد و آینده این فروشگاه ظاهرا با کنسول‌های نسل نهم تغییر خواهد کرد.

نگرش کلی این پتنت برای اعمال تغییرات در صفحه فروش بازی‌ها در PS Store است. بر اساس این الگو قرار است زین پس صفحه فروش تمامی بازی شامل چندین صفحه باشد که اطلاعاتی را درباره محتوای بازی، مدت زمان تخمینی چرخه عمر بازی و سایر اطلاعات دیگری که می‌تواند برای کاربر مفید باشد را در اختیار او گذارد. اطلاعاتی نظیر مثال‌های گوناگون درباره بخش‌های مختلف بازی یا تغییراتی که در بازی با دریافت هر آپدیت اعمال شده‌اند. حتی ممکن است نحوه عملکرد بازی بر اساس بازخوردهایی که از جامعه مخاطبان بازی جمع آوری شده، مورد قضاوت و مقایسه قرار گیرد.

با توجه به اینکه با گذر زمان دائما بازی‌هایی که لایو سرویس هستند بیشتر و فراگیرتر می‌شوند، اخذ چنین تصمیمی از سوی سونی منطقی است. بازی‌هایی نظیر Destiny 2 یا فورتنایت دائما در حال تغییر هستند و شاید هر آپدیت به کلی بازی و تجربه مخاطبان از آن را تغییر دهد و طبیعی است که سونی بخواهد اطلاعاتی درباره وضع کنونی بازی به مخاطبان خود ارائه کند. البته شاید این شیوه در مواجه با بازی‌های تک نفره و داستانی چندان مفید نباشد. شما می‌توانید پتنت را از طریق این لینک بررسی کنید.

مشخصا یک پتنت به معنای اتفاقات و تغییراتی که قرار است به صورت قطعی در آینده رخ دهد نیست و شرکت‌ها صرفا با ثبت کردن آن از ایده‌ها و تکنولوژی‌های خود حفاظت می‌کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *