اخبار بازی

خبرنامه 30؛ مروری بر مهم ترین اخبار دو هفته گذشته

سی‌اُمین قسمت از آیتم ویدیویی خبرنامه منتشر شده است و با همراهی شما مخاطبان گرامی، مروری بر مهم‌ترین اخبار دو هفته‌ی گذشته خواهیم داشت.

اگر شما در طول دو هفته به دلیل کار‌ و مشغله‌های مختلف فرصت پیگیری اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی را نداشته‌اید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید به راحتی و با تماشای خبرنامه‌ی ویدیویی واران گیم در هر دو هفته یکبار از مهم‌ترین اخبار دنیای بازی مطلع شوید و نهایت لذت را ببرید. در آیتم خبرنامه‌ی واران گیم تلاش کرده‌ایم تا مهم‌ترین اخبار صنعت بازی را به صورت ویدیویی و کاملاً جذاب به شما مخاطبان عزیز ارائه دهیم تا علاوه بر آگاه شدن از این خبرها، ویدیوها و موسیقی‌ جذابی را نیز از بازی‌های مربوطه ببینید و بشنوید.

در دو هفته‌ی گذشته مطلع شدیم که کار ساخت بازی Psychonauts 2 به پایان رسیده و به عبارتی این عنوان گُلد شده است. از طرفی در تاریخ ۲ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران، شرکت مایکروسافت رویدادی را تحت مراسم گیمزکام ۲۰۲۱ برگزار خواهد کرد که به طور عمده به بازی‌های رونمایی شده‌ی قبلی می‌پردازد. در بخش شایعه‌ها، منابعی مختلف اعلام کرده‌اند که استودیوی محبوب بازی‌بازان هاردکور یعنی فرام سافتور (From Software) بر روی یک بازی انحصاری پلی‌ استیشن ۵ کار می‌کند.

همچنین اخیراََ صحبت‌های زیادی به میان آمده است که شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) بر روی بازسازی سه‌گانه‌‎ی GTA کار می‌‌کند که شامل نسخه‌های San Andreas ،Vice City و نسخه‌ی سوم می‌شود. نکته قابل توجه آن است که تیم سازنده از موتورگرافیکی آنریل انجین نیز استفاده کرده است. گفته می‌شود که شرکت راکستار قصد داشته این سه‌گانه را به عنوان جایزه به افرادی ارائه دهد که نسخه‌ی نسل بعدی GTA V را پیش‌خرید کرده‌اند، اما بعدها از تصمیم خود صرف نظر کرده است.

با بیست و نهمین قسمت از آیتم ویدیویی خبرنامه همراه ما باشید. شما مخاطبان گرامی می‌توانید ضمن تماشای این آیتم به صورت آنلاین، آن را با کیفیت فول اِچ‌دی نیز دانلود کنید.

دانلود

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *