اخبار بازی

داده‌های Cyberpunk 2077 از بخش چندنفره خبر می‌دهند

سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، توسعه‌دهنده‌ی بازی Cyberpunk 2077، پیش از این گفته بود که برنامه‌هایش برای عرضه‌ی یک بازی آنلاین جداگانه را لغو کرده است. اما دیتاماینرها به تازگی کشف کرده‌اند که ظاهرا هنوز هم بخش چندنفره‌ی این بازی وجود دارد.

اگر داده‌های یافت شده در آخرین به‌روزرسانی بازی صحت داشته باشند، سی‌دی پراجکت رد قصد دارد تا دو بسته الحاقی و یک بخش چندنفره‌ی آنلاین را برای بازی Cyberpunk 2077 عرضه کند. طبق بررسی یک یوتیوبر از داده‌های به‌روزرسانی ۱٫۳ بازی Cyberpunk 2077، این بهینه‌ساز تغییراتی را در بازی و موتور آن به وجود آورده است. این‌ به‌روزرسانی که هفته‌ی پیش منتشر شد، بیش از ۴۰ گیگابایت حجم داشت و بخشی از نقشه‌ی راه سی‌دی پراجکت رد برای حل مشکلات Cyberpunk 2077 بود.

در حالی حاضر به نظر می‌رسد که حداقل دو بسته الحاقی در فایل‌های Cyberpunk 2077 وجود دارند. این داده‌ها به وجود آزمایشاتی برای بخش چندنفره‌ی بازی هم اشاره می‌کنند. هم‌چنین اشاراتی به حالت‌های قدیمی چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 در این فایل‌ها به چشم می‌خورد که احتمالا به بخش آنلاین قدیمی این بازی مربوط می‌شوند. آدام کیشینسکی (Adam Kiciński)، مدیر عامل سی‌دی پراجکت رد، در ماه مارس اعلام کرد که این استودیو برنامه‌های خود برای عرضه‌ی یک بخش چندنفره‌ی جداگانه را تغییر داده است.

ابتدا در ژانویه‌ی سال ۲۰۲۰ بود که اعلام شد بخش آنلاین Cyberpunk 2077 نه یک افزودنی، بلکه یک بازی AAA کاملا جدا خواهد بود. خود کیشینسکی هم بعدتر این بازی آنلاین را یک پروژه‌ی عظیم نامید و گفت که یک تیم بزرگ مشغول توسعه‌ی آن هستند. با این حال همان‌طور که می‌دانید Cyberpunk 2077 با باگ‌ها و مشکلات فنی زیادی منتشر شد و این مهم باعث تغییر تمام برنامه‌های سی‌دی پراجکت رد شد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که تمرکز اصلی این استودیو هم‌چنان رساندن بازی به وضعیتی پایدارتر است. ضمنا برنامه‌هایی برای عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های نسل نهمی بازی هم در دستور کار قرار دارند.

دیتاماینرها پیش از این در ماه ژانویه به اولین فایل‌های بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 دسترسی پیدا کرده بودند که خبر از حالت‌های Death Match و Heist می‌داد. در مورد بسته‌های الحاقی هم باید گفت که خود سی‌دی پراجکت رد پیش از این گفت بود که این بازی بسته‌های الحاقی بیشتری از The Witcher 3: Wild Hunt خواهد داشت. Wild Hunt شامل دو بسته‌ الحاقی داستانی بزرگ می‌شد.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر بر روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و سرویس استریم استدیا در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *