اخبار بازی

The World Ends With You

سلام به تمامی کاربران و مخاطبان عزیز وب‌سایت واران گیم. امیدواریم که در این دوران سخت کرونایی و گرمای تابستانی حالتان خوب باشد. مثل همیشه، قصد داریم در آیتم «موسیقی واران گیم»، بازی‌هایی که دارای موسیقی‌های متن جذاب هستند را به شما معرفی کنیم. برای این هفته، ما موسیقی بازی NEO: The World Ends With You را انتخاب کرده‌ایم.

The World Ends With You، عنوان کالت کلاسیک اسکوئر انیکس (Square Enix) که در سال ۲۰۰۷ برای نینتندو دی‌اس منتشر شد، یک بازی نقش‌آفرینی ژاپنی متفاوت بود که برخلاف اکثر عناوین این ژانر و تکیه بر روی دنیاهای فانتزی، داستان آن در منطقه‌ی شیبویا (Shibuya) در شهر توکیو جریان داشت. تعدادی نوجوان ناگهان متوجه می‌شوند که برای بقای خود باید در یک بازی به نام Reaper’s Game شرکت کنند؛ یک مسابقه‌ی هفت روزه که در نهایت سرنوشت این افراد را تعیین می‌کند. داستان بازی داری غافلگیری‌های متعددی بوده و روایت آن نیز بسیار درگیر کننده است.

این بازی برای ارائه‌ی گیم‌پلی خود به طور کامل از ویژگی‌های منحصر به فرد نینتندو دی‌اس نظیر استفاده از دو صفحه نمایش بهره می‌برد. به خاطر داستان The World Ends With You، بازی‌بازان باید دو شخصیت را در حین مبارزه کنترل کرده و با کشیدن برخی علائم یا ژسچر‌ها بر روی صفحه یا با داد زدن درون میکروفون، حرکات مختلفی را اجرا می‌کردند. عنوان The World Ends With You در زمان عرضه با استقبال منتقدین همراه شد و عده‌ی زیادی گرافیک، موسیقی و نحوه‌ی پیاده‌سازی گیم‌پلی در محیط مدرن شیبویا را تحسین کردند.

حال پس از ۱۴ سال، اسکوئر انیکس دنباله‌ی این عنوان کلاسیک را منتشر کرده است. همانند بازی اول، عنوان NEO: The World Ends With You نیز در شیبویا جریان دارد. این یعنی دوباره شاهد یک Reaper’s Game دیگر هستیم. البته در این مسابقه بر روی کار تیمی تاکید ویژه‌ای شده است و گیم‌پلی بازی نیز به شما اجازه می‌دهد تا چندین شخصیت را به طور همزمان کنترل کنید. همچنین از آن جایی که NEO: The World Ends With You یک بازی سه‌بعدی است، سیستم مبارزه نیز با نسخه‌ی اول تفاوت دارد.

NEO: The World Ends With You هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. این در حالی است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این عنوان نیز در تابستان امسال عرضه خواهد شد.

موسیقی بازی

موسیقی‌ بازی NEO: The World Ends With You

الکترو ،پاپ، متال و هیپ-هاپ برخی از استایل‌های استفاده شده در آلبوم متنوع و جذاب NEO: The World Ends With You هستند. این بازی همانند نسخه‌ی قبلی سری یک عنوان پر زرق و برق است که شامل مواردی مثل مدل‌های لباس، خواننده‌های معروف، بازی‌های موبایل و به طور کلی عناصر مختلف فرهنگ عامیانه می‌شود؛ ویژگی‌هایی که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر و با استایل هنری منحصر به فرد NEO: The World Ends With You، هویت «با حال» این مجموعه را به زیبایی نشان می‌دهند. موسیقی یکی از مهم‌ترین بخش‌های The World Ends With You بود و خبر خوب این است که اسکوئر انیکس از این نظر برای دنباله‌ی آن هم سنگ تمام گذاشته است.

تاکهارو ایشیموتو (Takeharu Ishimoto)، آهنگساز نسخه‌ی اول، دوباره بازگشته است تا دنیای مدرن و منحصر به فرد این مجموعه را با موسیقی‌های پرانرژی و جذاب خود زنده کند. آلبوم موسیقی NEO: The World Ends With You شامل سه دیسک می‌شود که هر کدام دارای ۱۷ موسیقی هستند. این آلبوم فوق العاده علاوه بر موسیقی‌های جدید، شامل برخی تنظیم تازه برای موسیقی‌های قدیمی و محبوبی مثل «Twister» و «Calling» نیز می‌شود.

دانلود آلبوم موسیقی بازی NEO: The World Ends With You با کیفیت MP3

شما در ادامه می‌توانید به صورت آنلاین به برخی از موسیقی‌های آلبوم بازی گوش داده و موسیقی مورد نظر را با کلیک بر روی آن دانلود کنید:

New Game


Encounter

Jump Over Yourself (NEO Mix)

Storm

Scramble

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *