اخبار بازی

گزارش‌ها به بتل‌رویال The Last of Us Part II اشاره دارند

همان‌طور که می‌دانید، استودیوی ناتی‌داگ بخش چند نفره و آنلاین بازی The Last of Us Part II را در کنار بخش داستانی و تک نفره‌ی آن منتشر نکرد تا پس از عرضه‌ی رسمی، با زمان و دقت بیشتری روی حالت آنلاین تمرکز نماید.

با این که استودیوی ناتی‌داگ تاکنون چندین بار به در حال توسعه بودن بخش چند نفره‌ی The Last of Us Part II اشاره داشته اما تاکنون هیچ اطلاعات یا نمایشی از این بخش را منتشر نکرده است. با این حال همواره برخی گزارش‌ها و شایعه‌های مختلف در مورد این حالت در حال انتشار هستند که جدیدترین آن‌ها به انتشار یک حالت گسترده و بتل‌رویال برای پرافتخارترین بازی تاریخ اشاره دارد.

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده توسط کاربر یوتیوب به نام Speclizer که به کاوش اطلاعات مربوط به سری The Last of Us به صورت تخصصی می‌پردازد، ظاهرا در داده‌های مربوط به نقشه‌ی درون بازی The Last of Us Part II اطلاعاتی مربوط به یک ناحیه‌ی گسترده پیدا شده که برای حالت بتل‌رویال بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

مبارزات بخش چند نفره و آنلاین نسخه‌ی اول The Last of Us که تحت عنوان Factions شناخته می‌شد، همواره در محیط‌هایی کوچک با نقشه‌هایی مناسب رقابت‌های Deathmatch جریان داشتند؛ بنابراین استخراج اطلاعات در مورد یک نقشه‌ی گسترده و مناسب بخش بتل‌رویال می‌تواند نشان‌دهنده‌ی برنامه‌های بزرگ و احتمالی استودیوی ناتی‌داگ برای توسعه‌ی بخش آنلاین بازی The Last of Us Part II در نظر گرفته شود.

طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که استودیوی ناتی‌داگ احتمالا قصد دارد یک نقشه‌ی منحصر به فرد و مجزا از میدان‌های نبرد کوچکتر را برای حالت بتل‌رویال در نظر گیرد. علاوه بر این گمانه‌زنی‌ها، کاربر Speclizer با استخراج داده‌ها به جزئیاتی در مورد مکان‌های سه بعدی به مانند پمپ بنزین، بندر و متل رسیده است که برخی از این مکان‌ها در بخش اصلی و داستانی The Last of Us Part II وجود نداشتند. همچنین برخی دیگر از اطلاعات کشف شده به حضور احتمالا پررنگ انواع سگ‌های آلوده و خشمگین در حین مبارزات اشاره دارند.

در پایان باید توجه داشته باشید که تمامی گزارش‌های فوق به صورت غیر رسمی منتشر شده و استودیوی ناتی‌داگ هنوز اطلاعاتی در مورد بخش چند نفره را منتشر نکرده است. بازی The Last of Us Part II هم‌اکنون به صورت انحصاری بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *