اخبار بازی

سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد

کیکی ولف‌کیل (Kiki Wolfkill)، مسئول بخش رسانه‌ی سری Halo در استودیوی ۳۴۳ ایندستریز (۳۴۳ Industries)، در طی مصاحبه‌ای با IGN در مورد آوردن شخصیت نمادین مستر چیف (Master Chief) به یک مدیوم جدید و چالش‌های آن صحبت کرده است.

همان طور که می‌دانید، سریال Halo اولین حضور شخصیت مستر چیف در تلویزیون محسوب می‌شود. پس منطقی است که پس از ۲۰ سال حضور در بازی‌های ویدیویی، ارائه‌ی این شخصیت در یک سریال کار چالش برانگیزی باشد. حال طبق صحبت‌های ولف‌کیل، این موضوع بزرگ‌ترین چالش تیم در حین تولید سریال Halo بوده است.

احتمالاً بزرگ‌ترین چالش برای اقتباس بازی این بوده که بازی طوری طراحی شده است تا شما را درون زره چیف قرار دهد. چیزی که ما از مخاطبین سریال می‌خواهیم‌، این است که هیچ کاری نکنند تا ما جلوه‌ای دیگر از چیف که در بازی‌ها مشاهده نمی‌شود را به آن‌ها ارائه دهیم.

او در ادامه اضافه کرد:

برای سریال تلویزیونی، شما می‌خواهید کار جدیدی را در دنیای Halo انجام دهید و ما قصد داریم مردم آن را به صورت متفاوتی تجربه کنند و این مسئولیت ما محسوب می‌شود.

پابلو شریبر (Pablo Schreiber)، نامزد دریافت جوایز Emmy و Tony و ستاره‌ی آثاری مانند The Wire ،Orange Is the New Black و First Man، وظیفه‌ی ایفای نقش شخصیت مستر چیف را در سریال Halo برعهده دارد. مستر چیف «پیشرفته‌ترین سرباز زمین در قرن ۲۶‌ام است و تنها امید برای رستگاری تمدنی که به خاطر Covenant تا مرز نابودی کشیده شده است، محسوب می‌شود. Covenant یک اتحاد توقف ناپذیر میان جهان‌هایی بیگانه بوده که هدف آن نابودی انسان‌ها است».

همچنین ولف‌کیل در طی مصاحبه‌ای با GameSpot نیز توضیحات جالبی را ارائه داده بود:

در یک شوتر اول شخص، تنها تا حدی می‌توان بر روی داستان شخصیت تمرکز کرد. چراکه شما باید شخصیت را طوری حفظ کنید که مردم بتوانند خود را در نقش او قرار دهند. پس تلویزیون به ما این امکان را می‌دهد تا کاملاً بر روی شخصیت و داستان تمرکز کنیم؛ طوری که ارائه‌ی آن در یک بازی اول شخص کار سخت‌تری است.

ما امیدواریم که شما پس از تجربه‌ی بازی، بتوانید با این شخصیت آشنا شده و عاشق او شوید. سپس آن را کنار گذاشته و از یک تجربه‌ی دیگر لذت ببرید و سفر متفاوتی را تجربه کرده و از دید دیگری به همان شخصیت نگاه کنید؛ بدون این که که این موضوع بر روی شخصیتی که پس از تجربه‌ی بازی عاشق آن شدید، تاثیری منفی بگذارد.

سریال تلویزیونی Halo در سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ به صورت انحصاری بر روی سرویس استریم Paramount+ پخش خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *