اخبار بازی

تریلر Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های Osa می‌پردازد

به تازگی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) با انتشار یک تریلر کامل به معرفی رسمی تمامی اطلاعات مورد نیاز بازی‌بازان از اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege پرداخت. در واقع در این تریلر شاهد رونمایی از قابلیت‌های منحصر به فرد، ابزار و گجت‌های مخصوص شخصیت Osa خواهیم بود.

نام اصلی اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege، آنیا یانکوویچ (Anja Janković) بوده و لقب آن نیز Osa به معنی زنبور است. وی در واقع یک مهندس با مهارت فوق‌العاده بالا به شمار می‌آید که پیش از این در مجموعه‌ی Nighthaven مشغول فعالیت بوده است.

شخصیت Osa در واقع یک اپراتور با کلاس مبارزه‌ی کاملا هجومی به شمار می‌آید که قرار است در فصل Crystal Guard به جمع مبارزان بازی Rainbow Six Siege بپیوندد. وی با ابزار مخصوصی که در دست دارد می‌تواند به صورت ترکیبی در مورد دشمنان خود به جمع‌آوری اطلاعات مختلف پرداخته و با استفاده از آن‌ها میدان نبرد را برای حریفان کاملا ناامن سازد.

یکی از اصلی‌ترین تجهیزات شخصیت Osa سپری به نام Talon-8 است؛ یک مانع شفاف و غیر قابل نفوذ که بازی‌بازان با استفاده از آن قادر خواهند بود مسیر دشمنان را در محیط‌های باریک به مانند راهروها مسدود نمایند. البته هم دشمنان هم شخصیت Osa و همراهانش قادر خواهند بود فضای پشت این سپر را مشاهده کنند اما مبارزین همراه Osa این قابلیت را دارند تا پشت این سپر به کمین نشسته و نزدیک شدن دشمنان را زیر نظر بگیرند.

سلاح‌های اصلی Osa دو تفنگ ۵۵۶xi و PDW9 هستند و با توجه به نحوه‌ی مبارزه‌ی این شخصیت، محدوده‌ای ایده‌آل برای حملات را در اختیار وی قرار خواهند داد. در ترکیب با این اسلحه‌ها می‌توان به ACOG در کلاس Assault Rifle که در مبارزات نفس‌گیر به مانند یک پشتیبان عالی عمل خواهد کرد، اشاره داشت. در نهایت مجموعه‌ی این تجهیزات را می‌توان با یک سلاح کمری PMM برای شخصیت Osa کامل کرد.

علاوه بر این موارد، شخصیت Osa با خود مین‌های مختلف و نارنجک دودزا به میدان نبرد خواهد برد تا بر نقش خود به عنوان یک اپراتور مهاجم و برهم‌زننده‌ی استراتژی تیم حریف تاکید بیشتری داشته باشد. عنوان تیراندازی تاکتیکال و آنلاین Rainbow Six Siege هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در پایان شما می‌توانید تریلر معرفی کامل شخصیت Osa را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *