اخبار بازی

بازی The Witcher 4 تجربه کاملا جدیدی ارائه می‌دهد

استودیو سی‌دی پراجکت در کنفرانس مالی اخیر خود اعلام کرد که بازی The Witcher 4 تجربه کاملا جدیدی ارائه می‌کند و یک دنباله ساده نخواهد بود.

سی‌دی پراجکت در کنفرانس مالی اخیر خود اعلام کرد که تمرکز خود را روی توسعه بازی The Witcher 4 با اسم رمز Project Polaris معطوف کرده است؛ طوری‌که ۴۰۳ توسعه‌دهنده معادل ۶۴ درصد از کل نیروی کار استودیو روی این بازی کار می‌کنند. این پروژه هنوز در مرحله پیش-تولید به سر می‌برد، اما آدام بادوفسکی، مدیرعامل استودیو CDPR در اوایل سال جاری تأیید کرد که بازی ویچر ۴ در سال ۲۰۲۴ وارد مراحل اصلی توسعه خواهد شد.

در این کنفرانس مالی مایکل نواکوفسکی، مدیرعامل استودیو CD Projekt RED درباره تاریخ انتشار بازی The Witcher 4 مورد سؤال قرار گرفت که در پاسخ گفت نمی‌تواند زمان دقیقی را اعلام کند. او در ادامه اظهار داشت که تیم توسعه مشغول بررسی زمینه‌های جدیدی برای این پروژه است و بازی ویچر ۴ یک دنباله ساده نخواهد بود. مایکل نواکوفسکی در این‌باره توضیح داد: «نباید انتظار همان The Witcher 3 با ظاهری تازه را داشته باشید.»

همان‌طور که مدیرعامل سی‌دی پراجکت اعلام کرد، بازی The Witcher 4 برخی از عناصر نسخه قبلی را به ارث می‌برد، اما تأکید روی ارائه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های تازه ازجمله مکانیک‌های گیم‌پلی و موارد دیگری است که در این مجموعه دیده نشده بودند. هدف نهایی استودیو CDPR دستیابی به چیزی است که پیش‌تر به آن نرسیده بود.

استودیو زمان بیشتری را نسبت‌به نسخه‌های قبلی صرف توسعه The Witcher 4 خواهد کرد؛ بنابراین مراحل تولید این بازی احتمالا به این زودی‌ها به پایان نمی‌رسد. بااین‌حال انتظار می‌رود که محصول نهایی ارزش صبر بازیکن‌ها را داشته باشد. سی‌دی پراجکت بار دیگر تأکید کرد که خریدهای درون برنامه‌ای جایی در بازی‌های تک‌نفره نظیر ویچر ۴ نخواهند داشت، اما این شیوه درآمدزایی احتمالا در آینده برای پروژه‌های چندنفره در نظر گرفته می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *