اخبار بازی

بازی Predator: Hunting Grounds به پلتفرم‌های بیشتری می‌آید

بازی چندنفره Predator: Hunting Grounds در سال جاری برای کنسول‌های نسل ۹ سونی و مایکروسافت عرضه خواهد شد.

بازی چندنفره Predator: Hunting Grounds توسط استودیو ایلفونیک توسعه یافته است و شرکت سونی مسئولیت عرضه آن برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 4 را برعهده داشت. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو IllFonic خود وظیفه نشر بازی را برعهده گرفته است و طرفداران باید در سال جاری منتظر تجربه این ویدیوگیم روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس باشند.

چارلز برونگارد، مدیرعامل استودیو ایلفونیک، درباره این تصمیم جدید گفت: «Predator: Hunting Grounds جامعه کاربری پرتعدادی دارد که تمایل دارند تا پشتیبانی و به‌روزرسانی بازی ادامه پیدا کند. اکنون که ایلفونیک وظیفه انتشار بازی‌ها را برعهده گرفته است، ما تصمیم گرفتیم که بازی Predator را برگردانیم.»

به‌روزرسانی جدیدی در راه نسخه پلی استیشن 4 و کامپیوتر بازی Predator است

بازی Predator: Hunting Grounds قبل از انتشار روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و PS5 به‌روزرسانی ۲.۴۹ را در ماه آوریل ۲۰۲۴ برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 دریافت خواهد کرد. این به‌روزرسانی شامل بازسازی و متعادل‌سازی سلاح‌های تیراندازی و تجهیزات غارتگر می‌شوند. همچنین پیشرفت‌هایی در نحوه حرکت بازیکن، قابلیت‌ها و تجربه کاربری بازی اعمال خواهند شد.

استودیو ایلفونیک برنامه دارد تا پس از عرضه نسخه‌های استاندارد و دیلاکس Predator: Hunting Grounds برای کنسول‌های نسل ۹، غارتگرهای جدیدی را در زمستان ۲۰۲۴ و بهار ۲۰۲۵ به بازی اضافه کند.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *