اخبار بازی

سازنده بازی Halo کارگردان هنری جدیدی استخدام کرد

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، توسعه‌دهنده مجموعه Halo به‌تازگی کارگردان هنری جدیدی را استخدام کرده است که سابقه کار روی سری بازی‌های Forza Motorsport را دارد.

کریس متیوز، کارگردان هنری باسابقه اخیرا در حساب لینکدین خود اعلام کرده که از ماه ژانویه امسال به استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، توسعه‌دهنده سری بازی‌های Halo پیوسته است. این کارگردان سابقه کار در استودیوهای فری رادیکال دیزاین، کرایتک، کوالیشن، موتیو، ترن ۱۰ را دارد و در ساخت آثاری مثل بازی Crysis 2، بازی Crysis 3، مجموعه Gears of War، بازی Star Wars Battlefront II و مجموعه Forza Motorsport مشارکت داشته است.

متتوز در بیانیه خود اشاره کرده است که نمی‌تواند بیشتر از این برای فرصت کار روی مجموعه Halo شروع دوره جدید آن هیجان‌زده باشد. او موفقیت جدید شغلی خود را نقطه اوج بیش از یک دهه کار، یادگیری و رشد به‌عنوان کارگردان هنری می‌داند. متیوز همچنین به وضعیت بسیار آشفته این روزهای صنعت بازی‌های ویدیویی اشاره کرد، وضعیتی که باعث از کار بی‌کار شدن هزاران نفر کارمند شاغل در این صنعت شده است.

لوگو استودیو ۳۴۳ اینداستریز، سازنده سری بازی هیلو

طبق گزارش‌هایی که ماه گذشته منتشر شده‌آند، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز از آوریل سال ۲۰۲۲ کار روی نسخه جدیدی از هیلو را آغاز کرده است. بازی Halo Infinite اگرچه در استیم بررسی‌های مثبت و منفی زیادی دارد، اما هنوز هم در متاکریتیک نمرات نسبتا قوی‌ دارد؛ بااین‌حال برخی از طرفدارها امیدوار هستند تا استودیوی متفاوتی هدایت سری Halo را بر عهده بگیرد. در حال حاضر مشخص نیست دوره جدیدی که کریس متیوز به آن اشاره می‌کند، دقیقا چه معنی‌ای دارد.

ماه گذشته استودیوی ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که دیگر فصل جدیدی برای بازی Halo Infinite نخواهد آمد، در عوض آن روی به‌روزرسانی‌های Operations تمرکز کرده‌اند که مقیاس کوچک‌تری دارند و با فاصله کمتری منتشر می‌شود. شرکت مایکروسافت که مالکیت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را دارد، ماه گذشته ۱۹۰۰ نفر از کارمندهای استودیوهای مختلف بازی‌سازی خود را اخراج کرده بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *