اخبار بازی

بازی‌های Resident Evil متعددی در دست ساخت است

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که شرکت کپکام درحال‌حاضر روی پنج نسخه از مجموعه بازی‌های Resident Evil کار می‌کند.

بازی‌های Resident Evil یکی از موفق‌ترین مجموعه بازی‌های شرکت Capcom به‌حساب می‌آیند. در سال‌های اخیر این مجموعه با انتشار نسخه‌های بازسازی نظیر Resident Evil 4 Remake و نسخه‌های اصلی نظیر Resident Evil Village به موفقیت‌های زیادی در زمینه تجاری و جلب نظر منتقدها دست پیدا کرده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا پنج نسخه دیگر از مجموعه رزیدنت ایول در دست ساخت قرار دارند.

همان‌طور که AestheticGamer (ملقب‌به Dusk Golem)، یکی از افشاگرهای سرشناس در انجمن‌های ردیت ادعا کرد، شرکت کپکام درحال‌حاضر روی پنج بازی از مجموعه Resident Evil کار می‌کند. بازی معرفی‌نشده Resident Evil 9 یکی از این آثار خواهد بود که ظاهرا برای انتشار در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است. تصور بر این است که حداقل یکی از نسخه‌های دیگر بازسازی یکی از نسخه‌های قبلی مجموعه رزیدنت ایول باشد.

با اینکه هنوز نمی‌دانیم که کپکام سراغ بازسازی کدام یک از نسخه‌های رزیدنت ایول می‌رود، چهار گزینه احتمالی شامل بازی Resident Evil: Code Veronica، بازی Resident Evil 5، بازی Resident Evil 0 و نسخه اول Resident Evil می‌شود. از بازی‌های دیگر اطلاعاتی در دست نیست، اما شاید بتوان منتظر یک بازی لایو-سرویس یا یک مینی‌گیم رایگان نظیر Silent Hill: The Short Message از مجموعه رقیب بود که اخیرا دردسترس قرار گرفت.

در پنج سال گذشته شرکت کپکام هر سال یک نسخه از Resident Evil را تقدیم طرفدارها کرده است و به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۴ اولین سالی باشد که نباید منتظر تجربه بازی جدیدی از مجموعه بود. شرکت Capcom اخیرا از نسخه Gold بازی Resident Evil 4 Remake رونمایی کرد که درکنار بازی پایه شامل بسته الحاقی Separate Ways و یک بسته الحاقی اضافی است و در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ (۹ فوریه ۲۰۲۴) روانه بازار می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *