اخبار بازی

سازنده کالیستو پروتکل بازی جدیدی با آنریل انجین ۵ می‌سازد

استودیو توسعه‌دهنده The Callisto Protocol بازی AAA جدید خود را با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ تولید می‌کند.

استودیو Striking Distance، توسعه‌دهنده بازی ترسناک The Callisto Protocol، تولید پروژه جدید خود را شروع کرده است. این استودیو اخیرا آگهی شغلی جدیدی برای استخدام یک انیماتور ارشد گیم‌پلی منتشر کرد که توسعه بازی جدیدی را تأیید می‌کند.

آگهی شغلی استرایکینگ دیستنس جزئیات زیادی از پروژه آتی استودیو را در اختیار نمی‌گذارد و تنها به توسعه بازی AAA جدیدی با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ اشاره دارد. همچنین در آگهی شغلی این استودیو به «ارائه تجربه‌هایی پویا و جذاب میان بازیکن و دشمنان» اشاره شده است.

استودیو استرایکینگ دیستنس توسط گلن اسکافیلد، خالق دد اسپیس تأسیس شد و بازی The Callisto Protocol را به‌عنوان اولین پروژه ترسناک و بقامحور خود منتشر کرد. با‌این‌وجود اولین محصول استودیو نتوانست به فروش قابل‌توجهی دست یابد که به اخراج چند نفر از توسعه‌دهنده‌های بازی منجر شد. همچنین گلن اسکافیلد در سپتامبر ۲۰۲۳ تأیید کرد که استرایکنیگ دیستنس را ترک می‌کند و از آن زمان استیو پاپوتسیس مدیریت استودیو را به‌دست گرفته است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *