اخبار بازی

سازنده Immortality و Her Story از دو بازی ترسناک رونمایی کرد (در حال پردازش تریلر)

سازنده بازی‌های Immortality و Silent Hill: Shattered Memories، دو بازی جدید را معرفی کرده است.

سم بارلو که بیشتر به‌خاطر ساخت بازی‌های ویدیویی تجربی مانند Her Story ،Telling Lies و Immortality شناخته می‌شود، اعلام کرده است که در حال کار روی دو بازی جدید است. در حال حاضر این دو بازی با نام‌های Project C و Project D شناخته می‌شوند و تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. یکی از این بازی‌ها شبیه به کارهای اخیر بارلو خواهد بود، درحالی‌که پروژه دیگر بیشتر یادآور بازی‌های قدیمی‌تری مانند بازی Silent Hill: Shattered Memories است که بارلو در ساخت آن‌ها نقش داشته است.

بارلو در یک مصاحبه با رسانه Kinda Funny Games درباره Project C توضیحاتی ارائه داد و گفت: «یکی از آن‌ها در راستای بازی Immortality است و بر پایه تکنولوژی‌های آن ساخته شده است، اما به سمت یک مسیر جالب حرکت می‌کند. فکر می‌کنم که با نگاه به برچسب‌های استیم، متوجه می‌شوید که این بازی یک اثر ترسناک علمی-تخیلی است. این یک فرض بسیار جالب است. ممکن است این بازی پرجزئیات‌ترین مکانیک‌هایی را داشته باشد که در این فضای غیرخطی پیدا کرده‌ایم؛ این اثر شبیه به یک جعبه پازل کوچک و جذاب است.»

بارلو به صحبت‌های خود ادامه داد و Project D را اثری توصیف کرد که برای طرفداران آثار قدیمی او است، چرا که این یک بازی ترسناک از زاویه دید سوم‌شخص در سبک بقا خواهد بود. بارلو به این نکته اشاره می‌کند که Project D شبیه به این است که اگر ایده‌های بازی Immortality را با یک بازی ترسناک بقامحور سوم‌شخص ترکیب کنید، چه نتیجه‌ای به‌دست می‌آید.

درکنار این توضیح‌ها، هر دو بازی Project C و Project D تیزر تریلرهای کوتاهی دارند که تصاویر به‌شدت عجیبی را نشان می‌دهند. شما می‌توانید در ادامه تیزرهای هر دو بازی را بررسی کنید. جالب است که هر دو بازی صفحه‌های استیم خود را دارند، بااین‌حال، فعلا جزئیات کمی در رابطه با آن‌ها وجود دارد.

دانلود از آپارات

تماشا از یوتیوب

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *