اخبار بازی

تریلر سینمایی جدید بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شد

دونت ناد و فوکوس تریلر سینمایی جدید بازی Banishers: Ghosts of New Eden را در جریان گیم اواردز ۲۰۲۳ منتشر کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان گیم اواردز ۲۰۲۳، تریلر جدیدی از بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شده است. دونت ناد و فوکوس در جریان گیم اواردز امسال تریلر جدید و سینمایی این بازی اکشن نقش آفرینی را منتشر کردند که در طول تریلر شاهد دو شخصیت اصلی داستان هستیم و در پایان تریلر شاهد نمایش تصاویر کوتاهی از گیم‌پلی بازی نیز هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Banishers: Ghosts of New Eden که در سال ۱۶۹۵ میلادی و در آمریکای شمالی جریان دارد، بازیکنان در نقش دو روح با نام‌های Antea Duarte و Red mac Raith در دنیای مردگان وظیفه دارند تا از جهان در مقابل ارواح شیطانی دفاع کنند. همانند دیگر بازی های استودیوی دونت‌ناد، انتخاب و تصمیمات بازیکنان نقش مهمی در داستان و سرنوشت شخصیت‌های بازی خواهد داشت. بازیکنان توانایی استفاده از سلاح‌های گرم متنوع و نیروهای جادویی و ماورایی برای نابودی تهدیدات این دنیای مرموز را نیز خواهند داشت.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden قرار است در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (۲۴ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *