اخبار بازی

تاریخ انتشار آخرین بسته الحاقی داستانی بازی Wo Long: Fallen Dynasty مشخص شد

شرکت کوئی تکمو با انتشار تریلری تاریخ انتشار بسته الحاقی Upheaval in Jingxiang بازی Wo Long: Fallen Dynasty را اعلام کرده است.

با اعلام رسمی شرکت کوئی تکمو، بسته الحاقی Upheaval in Jingxiang بازی Wo Long: Fallen Dynasty در روز ۲۱ آذر (۱۲ دسامبر) عرضه خواهد شد. این DLC سومین و آخرین بسته الحاقی داستانی وو لونگ است که در آن بازیکنان به ایالت جینگ می‌روند و درعین‌حال اکسیر همچنان در حال ایجاد هرج‌ومرج و خلق هیولاهای جدید است. می‌توانید در ادامه اولین تریلر گیم‌پلی این DLC را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

شخصیت‌های کلیدی مثل گوآن یو و یوآن شو در داستان حاضر خواهند بود و بازیکنان به شلاق، یک اسلحه جدید دسترسی خواهند داشت. در این بسته محیط‌های تازه، سطح دشواری جدید، یک Divine Beast، سطح‌بندی و مراحل جدید اسلحه‌ها و برخی محتوای اندگیم اضافه خواهند شد. در همان روز یک آپدیت رایگان هم عرضه خواهد شد که یک طلسم جادویی جدید ارائه می‌کند و شامل بهبودهایی هم می‌شود.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. بسته الحاقی Upheaval in Jingxiang درون سیزن پس ۲۴.۹۹ دلاری و نسخه دیجیتال دیلاکس ۸۴.۹۹ دلاری بازی موجود است. این بسته الحاقی به‌طور جداگانه با قیمت ۱۲.۹۹ دلار قابل خریداری است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *