اخبار بازی

زمان نمایش جزییات جدید بازی Dragon’s Dogma 2 مشخص شد

از جزئیات جدید بازی Dragon’s Dogma 2 در نمایشی ۱۵ دقیقه‌ای به میزبانی کارگردان و تهیه‌کننده این اثر رونمایی می‌شود.

شرکت کپکام با انتشار تیزری از نمایش بعدی بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۷ آذر (۲۸ نوامبر) ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران خبر داد. این برنامه ۱۵ دقیقه‌ای به میزبانی هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) و یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi) در پلتفرم‌های یوتیوب و توییچ به نمایش درمی‌آید و در آن از جزئیات جدید گیم‌پلی بازی رونمایی می‌شود.

بازی Dragon’s Dogma 2 پس از گذشت حدود یک دهه از نسخه اول در ماه ژوئن ۲۰۲۲ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی شد. این بازی با موتور گرافیکی RE Engine ساخته شده است و در جهانی چهار برابر بزرگ‌تر نسخه قبل جریان دارد. تا به امروز سازندگان Dragon’s Dogma 2 گشت‌وگذار در دنیای بازی (بدون هیچ صفحه لودینگ)، مبارزه با موجودات مختلف مثل گریفین و دیگر ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشته‌اند.

همچنین ایتسونو از تاثیر جهان پویای بازی GTA 5 و به‌نظر رسیدن «از پیش‌ تعیین‌شدگی برخی رویداد‌ها» در گیم‌پلی روی Dragon’s Dogma 2 صحبت کرد. همزمان با تعیین رده‌بندی سنی بازی در عربستان سعودی، احتمال می‌رود که در این نمایش تاریخ عرضه این بازی رسما اعلام شود.

دانلود از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *