اخبار بازی

عرضه بازی United 1944 در ماه آینده

United 1944 یک بازی تیراندازی با المان‌های استراتژی و بقا است که در ماه آینده به‌صورت دسترسی زودهنگام در استیم عرضه می‌شود.

بعضی از سازنده‌ها برای بهبود بازی خود و بهتر کردن آن به مرور زمان، اثر مورد نظر را به‌صورت دسترسی زودهنگام در استیم عرضه می‌کنند. ازاین‌رو می‌توانند نظرات مخاطبان خود را هم شنیده و تغییرات مد نظر را به خوبی اعمال کنند. حال استودیو اسپانیایی نواراما (Novarama)، اعلام کرده که به‌زودی بازی United 1944 را به‌صورت دسترسی زودهنگام در استیم عرضه می‌کند.

درواقع بازی تیراندازی، استراتژی و بقا United 1944 در تاریخ ۲۱ آذر ماه به‌صورت Early Access در استیم عرضه می‌شود. همچنین تریلر جدیدی از این بازی در دسترس قرار گرفته است. در جریان تریلر منتشر شده شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی بازی هستیم. نکته جالب United 1944، این است که کاربران می‌توانند به ساخت در و پنجره مشغول شده و سیستم دفاعی برای خود بسازید. دراین‌میان اشاره کنم که یک بتای عمومی هم از United 1944 در دسترس قرار گرفته است.

البته که بتای عمومی تمامی محتوای بازی را در اختیارتان قرار نمی‌دهد و تنها تا چهار روز آینده (۲۸ آبان ماه) در دسترس است. در بتای عمومی شاهد دو نقشه بزرگ و دو حالت بازی هستیم تا کاربران بتوانند با ساختار و حال و هوای United 1944 بیش‌ازپیش آشنا شوند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را از واران گیم تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *