اخبار بازی

احتمال کار سانتا مونیکا روی بسته الحاقی God of War Ragnarok

یک افشاگر سرشناس ادعا کرد که استودیو سانتا مونیکا روی بسته الحاقی God of War Ragnarok کار می‌کند و تقریبا ۶۰ درصد توسعه تکمیل شده است.

اریک ویلیامز، کارگردان God of War Ragnarok اندکی پس از عرضه بازی اعلام کرد که طرفدارها نباید منتظر انتشار بسته الحاقی باشند؛ هرچند اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا برنامه تغییر کرده است. یکی از افشاگرهای برجسته با نام The Snitch ادعا کرد که استودیو سانتا مونیکا روی بسته الحاقی رگناروک کار می‌کند.

اسنیچ در صفحه توئیتر خود به همین موضوع اشاره کرد؛ درحالی‌که در پخش زنده توییچ اظهار داشت که درحال‌حاضر نمی‌تواند با اطمینان بگوید استودیو Santa Monica روی یک بسته الحاقی برای God of War Ragnarok کار می‌کند یا برای عرضه یک بازی مستقل از مجموعه گاد آو وار نظیر Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برنامه دارد.

ظاهرا ۶۰ درصد توسعه بسته الحاقی بازی God of War Ragnarok تکمیل شده است

اسنیچ این اطلاعات را از منبع معتبری دریافت می‌کند که تصاویر بازی Rise of the Ronin را پیش از معرفی رسمی به‌درستی فاش کرده بود. بنابر اعلام این افشاگر سرشناش، توسعه پروژه مذکور تقریبا ۶۰ درصد کامل شده است و برای انتشار در سال جاری آماده می‌شود.

استودیو سانتا مونیکا اخیرا آگهی‌های شغلی جدیدی را برای جذب توسعه‌دهندگان «آشنا با بازی God of War محصول ۲۰۱۸ و بازی God of War Ragnarok» منتشر کرد. با اینکه پس از انتشار این آگهی‌ها شایعاتی از توسعه یک دنباله تمام‌عیار برای بازی گاد آو وار رگناروک منتشر شد، اما این احتمال وجود دارد که استودیو Santa Monica مشغول کار روی یک بسته الحاقی یا بازی مستقل باشد.

بازی God of War Ragnarok درحال‌حاضر در کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است. این دنباله تا تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ (۱ فوریه ۲۰۲۳) موفق به فروش ۱۱ میلیون نسخه در سراسر جهان شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *