اخبار بازی

گذر شمار بازیکن‌های Forza Horizon 5 از ۳۲ میلیون

بازی ریسینگ جهان-باز فورزا هورایزن ۵ استودیو Playground Games رکورد جدیدی را در زمینه تعداد بازیکن به ثبت رساند.

بازی Forza Horizon 5 یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین آثار انحصاری ایکس باکس از زمان عرضه بوده است که تعداد بازیکن‌های آن با سرعت ثابتی به رشد خود ادامه می‌دهد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی ریسینگ جهان-باز استودیو Playground Games به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

با استناد به جدول امتیازات Hall of Fame که ورود هر بازیکن به بازی را حداقل یک مرتبه ثبت می‌کند، فورزا هورایزن ۵ از زمان عرضه در ماه نوامبر ۲۰۲۱ توسط بیش از ۳۲ میلیون بازیکن در همه پلتفرم‌ها تجربه شده است. بازی Forza Horizon 5 استودیو پلی‌گراند گیمز در ماه ژانویه ۲۰۲۱ به ۱۵ میلیون بازیکن، در ماه ژوئن ۲۰۲۲ به ۲۰ میلیون بازیکن و در ماه می ۲۰۲۳ به ۳۰ میلیون بازیکن دست یافته بود. بنابراین کماکان با سرعت زیادی به جذب گیمرها ادامه می‌دهد.

بازی Forza Horizon 5 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. بسته الحاقی Hot Wheels فورزا هورایزن ۵ در تاریخ ۲۸ تیر ۱۴۰۱ (۱۹ ژوئیه ۲۰۲۲) و بسته الحاقی Rally Adventure در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۲ (۲۹ مارس ۲۰۲۳) در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *