اخبار بازی

احتمال انتشار بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 برای پلی استیشن 4

رده‌بندی سنی بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 به انتشار نسخه پلی استیشن 4 اشاره دارد که هنوز رسما معرفی نشده است.

طرفداران صبور متال گیر در اواخر سال جاری می‌توانند برخی از نسخه‌های کلاسیک مجموعه را به‌لطف بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 دوباره تجربه کنند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا تغییراتی در پلتفرم‌های مقصد بازی ایجاد شده است و این اثر در دسترس بازیکن‌های بیشتری قرار می‌گیرد.

بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 برای انتشار روی کنسول‌های نسل ۹، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است؛ هرچند ظاهرا کاربران پلی استیشن 4 نیز می‌توانند به تجربه آن امیدوار باشند. رده‌بندی سنی این کالکشن توسط سازمان ESRB به انتشار نسخه پلی استیشن 4 اشاره دارد. نظر به اینکه این رده‌بندی سنی از چندین هفته پیش به این موضوع اشاره کرده است، نمی‌دانیم که آیا این یک خطای نگارشی است یا باید منتظر نسخه PS4 بود.

بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۲ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد. شایعاتی از انتشار Vol. 2 این کالکشن نیز به گوش می‌رسد و ظاهرا شرکت کونامی نیز به آن اشاره کرده است.

اشاره رده‌بندی سنی بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 به انتشار نسخه پلی استیشن 4

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *