اخبار بازی

انتشار دو بسته الحاقی پولی برای بازی Alan Wake 2

بازی Alan Wake 2 درکنار دو بسته الحاقی پولی Night Springs و The Lake House میزبان به‌روزرسانی‌های رایگان پس از عرضه خواهد شد.

بازی Alan Wake 2 برای انتشار در ماه اکتبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. استودیو Remedy Entertainment اخیرا نخستین تریلر گیم‌پلی این بازی ترسناک را در رویداد PlayStation Showcase پخش کرد و جزئیات جدیدی از داستان و دو قهرمان قابل تجربه آن را به اشتراک گذاشت. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو رمدی در بخش سؤالات متداول وب‌سایت رسمی الن ویک، جزئیاتی از پشتیبانی پس از عرضه بازی را منتشر کرده است.

بازی Alan Wake 2 پس از عرضه میزبان به‌روزرسانی‌های رایگان خواهد شد؛ هرچند هنوز معلوم نیست که این آپدیت‌ها شامل چه محتویات جدیدی می‌شوند. استودیو Remedy اعلام کرد که طرفدارها پس از انتشار بازی باید منتظر دو بسته الحاقی پولی با نام‌های Night Springs و The Lake House هم باشند. درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری از این محتویات اضافی در دست نیست و بازیکن‌ها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند.

بازی Alan Wake 2 با موتور بازی‌سازی Northlight توسعه می‌یابد که در گذشته برای تولید بازی Quantum Break، بازی Control و کمپین تک‌نفره‌ی بازی CrossfireX مورد استفاده قرار گرفته بود. این بازی ترسناک بقامحور در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی تنها به‌صورت دیجیتالی در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *