اخبار بازی

تعدیل نیرو استودیو سازنده بازی Life is Strange: True Colors

استودیو دک ناین، سازنده بازی Life is Strange: True Colors به‌تازگی تعدیل نیرو کرده است.

استودیو دک ناین گیمز، سازنده آثاری مثل Life is Strange: True Colors و The Expanse: A Telltale Series با تعدیل کارمندان رو‌به‌رو شده است. الیزابت بالو، طراح روایی این استودیو در توییتر این خبر را منتشر کرد و نوشت: «بسیاری از همکاران عالی، مهربان و بااستعداد من در دک ناین اخراج شدند و قلب من برای آن‌ها شکسته است».

او همچنین از استودیوهای در حال استخدام خواست «نگاهی به افراد D9 داشته باشند و از این کار پشیمان نخواهند شد». نکته جالب اینکه بالو بعدا گفت افراد اخراجی رهبران تیم بودند: «به رهبران تیم من شمشیر داده شد و آن‌ها خود را جلوی این شمشیر قرار دادند. آن‌ها به‌جای انتخاب از باقی افراد ما، خود را انتخاب کردند. من تاکنون در بازی‌ها ندیده‌ام کسی چنین کار شجاعانه‌ای انجام دهد و امیدوارم دیگر هم شاهد آن نباشم».

در پی گمانه‌زنی‌ها، ایشان بعدا اعلام کرد تنها درباره رهبران تیم خود در بخش روایی صحبت کرده و درباره دیگر تیم‌ها و رهبران چیزی نگفته است. با این تعدیل، احتمالا بازی‌های در معرض انتشار با مشکلی رو‌به‌رو نخواهند شد؛ اما باید ببینیم چه تاثیری در پروژه‌های آینده مثل بازی‌های جدید احتمالی از مجموعه Life is Strange خواهد داشت.

اولین اپیزود بازی The Expanse: A Telltale Series قرار است در تاریخ ۵ مرداد (۲۷ ژوئیه) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی ازطریق فروشگاه اپیک عرضه شود. چهار قسمت دیگر هم هر دو هفته یکبار منتشر خواهند شد. انتشار بسته الحاقی برای آینده هم تایید شده؛ هرچند اطلاعات بیشتری از آن به‌اشتراک گذاشته نشده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *