اخبار بازی

تاکید بلیزارد روی عدم به‌روزرسانی بتای Diablo 4 به نسخه اصلی

شرکت بلیزارد اعلام کرد بازیکنانی که کلاینت بتای بازی Diablo 4 را دریافت کرده‌اند، نمی‌توانند آن را به نسخه اصلی به‌روزرسانی کنند.

کمتر از سه هفته دیگر تا عرضه بازی Diablo 4 شرکت بلیزارد اینترتینمنت باقی مانده است. با پایان یافتن تست بتای Server Slam که اخیرا برگزار شد، برخی از طرفداران تصور کردند که می‌توانند کلاینت بتای خود را با یک به‌روزرسانی تبدیل به نسخه نهایی کنند. در همین راستا آدام فلچر، مدیر توسعه جامعه مخاطبان دیابلو، در یک بیانیه رسمی به رد این فرضیه پرداخت.

فلچر در این‌باره گفت: «فقط توجه داشته باشید که شما نیازی به نگه داشتن کلاینت‌ تست بتای Server Slam بازی Diablo 4 ندارید. نسخه نهایی بازی کاملا متفاوت خواهد بود؛ بنابراین نیازی به استفاده از فضای ذخیره برای نگه‌داری بتای آن نیست. فایل‌های سرور اسلم یا بتاهای قبلی به نسخه زمان انتشار به‌روزرسانی نمی‌شوند و به همین دلیل، کلاینت‌های آن‌ها متفاوت است».

کنترل ارتش اسکلتی توسط کلاس نکرومانسر بازی Diablo 4

به‌طور خلاصه می‌توان گفت خریداران نسخه دیجیتالی Diablo 4 بدون درنظرگرفتن شرکت آن‌ها در تست بتای قبلی، باید تمام بازی را دانلود کنند. این بازی در تاریخ ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. همچنین خریداران نسخه‌های دیلاکس و آلتیمیت می‌توانند چهار روز زودتر به تجربه بازی بپردازند.

عرضه بازی Diablo 4 تنها آغاز یک ماجراجویی جدید برای طرفداران سری خواهد بود. چرا که بلیزارد فصل اول بازی را در اواسط ژوئیه شروع می‌کند و در آن انواع مأموریت‌های داستانی، شخصیت‌های تازه و محتوای جدید را در دسترس قرار خواهد داد. همچنین یک بتل پس برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که محتوای آن کاملا تزئینی خواهد بود و تاثیری بر گیم‌پلی نخواهد داشت.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی دیابلو 4 چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *