اخبار بازی

بازی جدید ارباب حلقه‌ها توسط آمازون معرفی شد

سازندگان بازی New World در حال ساخت یک بازی چند نفره آنلاین کلان ارباب حلقه ها برای کنسول‌ها و کامپیوتر هستند.

مجموعه The Lord of the Rings، اثر جناب جی. آر. آر. تالکین یک بازی آنلاین مولتی‌پلیر بزرگ جدید را دریافت خواهد کرد. این بازی در مراحل اولیه ساخت در استودیو Amazon Games Orange County، سازنده New World است و برای کنسول‌ها و پی‌سی عرضه خواهد شد. شرکت آمازون گیمز به توافق با شرکت میدل-ارث دست پیدا کرده که متعلق به گروه امبریسر است.

کریستوف هارتمن، نایب رئیس آمازون گیمز گفت: «ما متعهد هستیم تا بازی‌های باکیفیت به بازیکنان عرضه کنیم؛ چه ازطریق بازی‌های اورجینال و چه ازطریق مجموعه‌های محبوب مثل ارباب حلقه‌ها. عرضه یک برداشت جدید از ارباب حلقه‌ها به بازیکنان از دیرباز آرزوی تیم ما بوده است و مفتخریم که شرکت میدل-ارث این دنیای نمادین را به دستان ما سپرده است. ما همچنین خوشحالیم که پس از معامله توم ریدر در سال گذشته، رابطه خود را با گروه امبریسر گسترش می‌دهیم. زیرا آن‌ها همکارانی عالی هستند».

لی گینچارد، مدیرعامل Embracer Freemode هم بیان کرد: «جهان میدل-ارث همچنان یک پیش‌زمینه بی‌انتهای بارور برای سازندگان است و آمازون گیمز هم اشتیاق ساخت جهان‌های غوطه‌ور و متقاعدکننده و انتشار بازی برای مخاطبان جهانی را دارد. ما هدف مشخصی داریم تا محصولات سرگرمی با بالاترین کیفیت برای این سری بسازیم؛ چه با استفاده از منابع داخلی و چه ازطریق همکاری با بهترین شرکای صنعت که مکمل توانایی‌های ما هستند. ما تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا یک بازی MMO عرضه کنیم که جهان پهناور ارباب حلقه‌ها مستحق آن است و برای بازیکنان در سراسر جهان لذت‌بخش باشد».

والپیپر سری ارباب حلقه‌ها

این بازی چند نفره آنلاین کلان در یک نسخه یکپارچه از جهان سرزمین‌های میانی رخ خواهد داد و دارای داستان‌هایی از سه‌گانه ارباب‌حلقه‌ها شامل یاران حلقه، دو برج و بازگشت پادشاه و مجموعه هابیت خواهد بود. البته این تنها بازی ارباب حلقه‌ها نیست که در دست ساخت است. بازی The Lord of the Rings: Gollum از Daedalic Entertainment در ماه جاری عرضه خواهد شد. سپس در بهار نوبت انتشار بازی The Lord of the Rings: Return to Moria از فری رنج گیمز خواهد رسید.

بازی The Lord of the Rings: Heroes of Middle-Earth از شرکت الکترونیک آرتز هم در حال توسعه است. پرایوت دیویژن با همکاری وتا ورکشاپ که به‌شدت در ساخت فیلم‌های پیتر جکسون دخیل بود هم روی یک بازی معرفی‌نشده از مجموعه نام‌برده کار می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *