اخبار بازی

مایکروسافت: گزارش فروش کمتر از حد انتظار بازی Hi-Fi Rush اشتباه است

یکی از مدیران اجرایی شرکت مایکروسافت، گزارش منتشرشده مبنی‌بر فروش کم بازی Hi-Fi Rush را رد می‌کند.

بازی Hi-Fi Rush، ساخته‌ی تانگو گیم‌ورکس به‌صورت یکباره معرفی شد و در همین سال میلادی انتشار یافت. این اثر به‌سرعت با تحسین منتقدان و بازیکنان رو‌به‌رو شد. اما به‌تازگی برخی گزارش‌ها حاکی‌از آن بود که بازی از نظر تجاری موفق نبوده است. باوجود ادعایی که می‌گفت این بازی اکشن ریتمیک انتظارات تجاری مایکروسافت را برآورده نکرده، اما عضو ارشد تیم ایکس‌باکس می‌گوید این ادعا اشتباه بوده است.

آرون گرینبرگ، نایب رئیس بخش بازاریابی گیمینگ ایکس باکس در توییتر گفته مایکروسافت نمی‌توانست بیش‌از این از عملکرد Hi-Fi Rush خوشحال‌تر باشد و این شرکت بازی نام‌برده را در تمامی انتظارات و مقیاس‌های کلیدی، موفق می‌داند: «بازی های-فای راش یک تجربه موفق برای ما و بازیکنان در تمامی انتظارت و مقیاس‌های مهم بود. ما نمی‌توانستیم بیش‌از این از این عرضه یکباره ویدئوگیم تیم تانگو گیم‌ورکس راضی باشیم».

گفتنی است شرکت بتزدا به‌تازگی اعلام کرده بود این بازی توانسته بالای ۲ میلیون بازیکن جذب کند. همچنین شایعه شده است بازی بعدی استودیو تانگو گیم‌ورکس، در سبک JRPG است. بازی Hi-Fi Rush هم‌اکنون در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *