اخبار بازی

امیدواری طرفداران به ساخت دنباله Kingdom Come: Deliverance

یک آگهی شغلی باعث شده طرفداران نسبت‌به ساخت دنباله Kingdom Come: Deliverance امیدوار شوند.

پس از انتشار توییتی توسط استودیو Warhorse، طرفداران امیدوار به بازی Kingdom Come: Deliverance 2 هستند. این استودیو اعلام کرد در حال ساخت بازی جدید خود بوده و همچنین به‌دنبال استخدام یک طراح سینماتیک است.

مدتی است که شایعات مبنی‌بر دردست ساخت بودن دنباله بازی ۲۰۱۸ به‌گوش می‌رسند؛ اما استودیو سازنده هنوز چیزی را تایید یا رد نکرده است. یک گزارش مالی توسط گروه امبریسر که از سال ۲۰۱۹ مالک Warhorse است گفته بود یک دنباله مستعد در حال ساخت است که طرفداران تصور کردند همین بازی Kingdom Come: Deliverance 2 است.

استودیو سازنده در توییت خود نوشت: «برای پروژه جدید خود ما به‌دنبال یک طراح سینمایی بااستعداد با مهارت‌های عالی تدوین و کارگردانی هستیم. درکنار انیماتورها، طراحان، هنرمندان VFX و طراحان صدا ما در حال ساخت کات‌سین‌های با کیفیت AAA پر از شوخ طبعی، اکشن، هیجان و صحنه‎‌های خاص هستیم که در دیگر استودیوهای بازی‌سازی نظیرش دیده نمی‌شود».

بازی Kingdom Come: Deliverance باوجود دریافت نمرات متوسط از طرف منتقدان و جنجال‌های پیرامون دقت تاریخی‌اش توانست تا ماه ژوئن ۲۰۲۲ فروشی ۵ میلیون نسخه‌ای داشته باشد. گفتنی است این بازی جزئی از کاتالوگ پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیوم است که در ماه می از این سرویس خارج خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *