اخبار بازی

مایکروسافت در سالن نمایشگاه E3 2023 حضور نخواهد یافت

مایکروسافت اعلام کرده با رویداد آنلاین بخشی از E3 2023 خواهد بود، اما در سالن نمایش‌ آن حضور نخواهد یافت.

شرکت مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرده در سالن نمایش مراسم E3 2023 حاضر نخواهد بود. یکی از سخنگویان ایکس باکس در گفت‌وگو با رسانه IGN اظهار کرد باوجود اینکه شرکت نامبرده شوکیس ایکس باکس خود در روز ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) را به‌عنوان بخشی‌از E3 2023 استریم خواهد کرد، اما در خود سالن نمایش حضوری نخواهد داشت.

پیش‌تر شرکت نینتندو تایید کرد که به‌صورت کامل در مراسم E3 غایب خواهد بود. به بیان بهتر نینتندو به‌شکل دیجیتالی هم در ای‌تیری امسال حاضر نیست. مانند چند سال گذشته، نینتندو مراسم‌های دایرکت خود و دیگر لایواستریم‌ها را برگزار خواهد کرد. شرکت سونی هنوز درباره حضور در E3 2023 صحبتی انجام نداده است. اما گزارش‌ها می‌گویند که این غول ژاپنی هم در ای‌ تیری مشارکت ندارد.

بااینکه خود مراسم E3 2023 شامل شرکت‌های دارنده‌ی پلتفرم‌های گیمینگ اصلی نخواهد بود، اما دیگر شوکیس‌ها طی آن اجرا می‌شوند. شرکت یوبیسافت هم گفته اگر این مراسم اجرا شود، در آن حاضر خواهد شد. چون بازی‌های جدید و به‌روزرسانی‌های متعددی برای عرضه دارد. همچنین شایعه شده شرکت Konami هم بخشی از E3 2023 است. گویا کونامی این روزها آماده معرفی ریمیک Metal Gear Solid 3 و نسخه جدید Castlevania می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *