اخبار بازی

تأخیر بازی RoboCop: Rogue City تا سپتامبر ۲۰۲۳

تریلر گیم‌پلی جدیدی از RoboCop: Rogue City پخش شد که از تأخیر این بازی شوتر اول-شخص تا سپتامبر ۲۰۲۳ خبر می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی RoboCop: Rogue City دیگر در ماه ژوئن روانه بازار نخواهد شد و تا ماه سپتامبر ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. شرکت Nacon با پخش یک تریلر گیم‌پلی از تأخیر بازی روبوکاپ خبر داد.

این بازی شوتر اول-شخص امیدوار است تا احساس قرارگیری در نقش روبوکاپ را به‌طور کامل به بازیکن‌ها منتقل کند که برای مبارزه با جرم‌وجنایت و محافظت از افراد بی‌گناه پا به شهر دیترویت می‌گذارد. بازی RoboCop: Rogue City اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ با پخش یک تیزر کوتاه معرفی شد که نگاهی اجمالی به بخش‌های مختلف آن داشت.

بازی RoboCop: Rogue City توسط استودیو Teyon، سازنده بازی Terminator: Resistance توسعه می‌یابد. شرکت Nacon نخستین تریلر گیم‌پلی بازی را در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ با طرفدارها به اشتراک گذاشت. تریلر رونمایی بازی روبوکاپ نیز جزئیات بیشتری از داستان و خصیصه‌های اصلی بازی در اختیار بازیکن‌ها قرار داد.

هنوز زمان دقیق انتشار RoboCop: Rogue City مشخص نیست و تنها می‌دانیم که این بازی در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ به‌دست گیمرها می‌رسد. این بازی در زمان عرضه به پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه می‌یابد. نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز در زمان نامعلوم دیگری منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *