اخبار بازی

نمایش تعقیب و گریز در سنگر در تریلر جدید بازی Amnesia: The Bunker

در تریلر جدید نمایش‌داده‌شده از بازی Amnesia: The Bunker، شخصیت اصلی در حال فرار است.

استودیو Frictional Games همچنان با انتشار ویدئوهای کوتاه از گیم‌پلی بازی Amnesia: The Bunker می‌خواهد هایپ طرفدارها برای آن را افزایش دهد. در آخرین کلیپ منتشرشده، هنری کلمنت، شخصیت اصلی بازی احتمالا در بخش مقدمه در حال پیمایش سنگرها در یک مبارزه جانانه است.

با اینکه این بازی در جریان جنگ جهانی اول رخ می‌دهد، اما داستان بر جنگ روانی تمرکز دارد. کلمنت که با یک گلوله در پناهگاهی حبس شده، باید راه فراری پیدا کند. اما متاسفانه یک هیولای مرموز و درنده در حال تعقیب او است. در همین حین کلمنت باید از تله‌های متفاوتی جان سالم به در ببرد. تفاوت Amnesia: The Bunker با نسخه‌های قبلی خود در جهان نیمه‌-باز و تصادفی‌سازی گیم‌پلی آن است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکن باید به غارت منابع بپردازد و همزمان به ادامه دادن مسیر، مراقب باشد که شارژ دینام چراغ قوه تمام نشود. البته به‌خاطر داشته باشید هیولا هم به تصمیمات شما پاسخ می‌دهد و با آن‌ها سازگار خواهد شد. درنتیجه تعقیب‌وگریزهای نفس‌گیری انتظار گیمر را می‌کشند.

بازی Amnesia: The Bunker در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۶ مه ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *