اخبار بازی

احتمال اشاره به در دست ساخت بودن بازی The Evil Within 3 در Hi-Fi Rush

طبق تصویری که اخیرا منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که Easter Eggای از بازی The Evil Within 3 در بازی Hi-Fi Rush قرار داده شده است.

بازی Hi-Fi Rush جدیدترین اثر استودیو تانگو گیم‌ورکس است که به شکلی غافلگیرکننده معرفی و در همان روز عرضه شد و این بازی اکشن ریتمیک خیلی سریع توانست مورد تحسین منتقدان و گیمرها قرار بگیرد. حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که در بازی های فای راش به در دست ساخت بودن بازی ترسناک و بقا استودیو تانگو هم اشاره شده است. به‌نظر می‌رسد که در بازی Hi-Fi Rush شاهد ارجاعات زیادی به مجموعه بازی The Evil Within هستیم، اما ظاهرا Easter Eggای از قسمت سوم این بازی ترسناک بقا هم قرار داده شده است.

ادامه خبر ممکن است بخشی از داستان بازی Hi-Fi Rush را فاش کند

در جریان بخش سینمایی مرحله Track 11: The Needle Drop بازی Hi-Fi Rush، چای و گروهش سوار آسانسور می‌شوند تا با کیل، مدیرعامل Vandelay Corporation و باس فایت نهایی بازی ملاقات کنند. زمانی‌که آسانسور به مقصد می‌رسد، با نگاهی کوتاه می‌توانیم ببینیم که به طبقه ۷۷۶ رسیده‌ایم که در زیر بخش اعلام آب‌و‌هوا، شاهد نوشته‌ای هستیم که براساس آن «ادامه مجموعه ترسناک و بقا محبوب معرفی شد». می‌توانید ویدیو این صحنه را در یوتیوب که علامت زده شده، تماشا یا تصویر آن را در ادامه مشاهده کنید:

Easter egg احتمالی بازی The Evil Within 3 در بازی Hi-Fi Rush

بسیاری از طرفداران تصور می‌کنند که تانگو از این طریق تصمیم داشته تا ساخت بازی The Evil Within 3 را تایید کند، اما هنوز نمی‌توان با قاطعیت این موضوع را تایید یا تکذیب کرد. صد البته که شواهد زیادی از احتمال درست بودن ساخت دنباله بازی ایول ویتین وجود دارد. ما می‌دانیم که تانگو به‌جز بازی The Evil Within، پیش از این بازی Hi-Fi Rush و یک بازی موبایل با نام Hero Dice و بازی Ghostwire: Tokyo را تولید و عرضه کرده بود که هیچ یک از این بازی‌ها نه یک مجموعه هستند و نه یک بازی ترس و بقا.

درواقع بازی ایول ویتین تنها گزینه و کاندیدای احتمالی باقی‌مانده است که این ایستراگ به آن اشاره می‌کند. پیش از این GameSpot فاش کرده بود که بازی Ghostwire: Tokyo در ابتدا ساخت درواقع بازی The Evil Within 3 بوده است، اما در ادامه مسیر متفاوتی را دنبال می‌کند و به یک بازی کاملا جدید تبدیل می‌شود. بازی The Evil Within 2 در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و از آن زمان طرفداران در انتظار قسمت سوم این مجموعه ترس و بقا هستند و به‌نظر می‌رسد که پروژه بزرگ بعدی احتمالی تانگو درکنار بازی جدید شینجی میکامی، احتمالا بازی The Evil Within 3 خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *