اخبار بازی

آمادگی تروی بیکر برای ایفای مجدد نقش جول میلر در صورت تولید بازی The Last of Us Part 3

صداپیشه نقش جول میلر در دو قسمت اول سری بازی‌های The Last of Us، از تمایل زیاد خود برای ایفای دوباره‌ی این نقش در بازی The Last of Us Part 3 سخن به میان آورده است.

مجموعه لست آو آس روزهای خوب و درخشانی را پشت سر می‌گذارد. پخش سریال The Last of Us از شبکه HBO درکنار ارائه یک اقتباس تلویزیونی با کیفیت و موفق از لست آو آس، سبب افزایش آمار فروش بازی The Last of Us Part I و بازی The Last of Us Part II استودیو بازی‌سازی ناتی داگ شده است. حالا تروی بیکر می‌گوید که اگر بازی The Last of Us Part III ساخته شود، او همچنان مهیای ایفای نقش جول میلر است.

پرسش‌های زیادی پیرامون نسخه‌ی بعدی سری بازی The Last of Us وجود دارد. در حال حاضر مشخص نیست که نیل دراکمن به‌عنوان خالق این مجموعه، چه نقشه‌ای را برای ادامه‌ی لست آو آس کشیده است. در جریان جدیدترین اخبار بازی، تروی بیکر به‌عنوان یکی از معروف‌ترین صداپیشه‌های صنعت ویدیوگیم، از تمایل خود برای بازگشت به نقش جول میلر در صورت طراحی و توسعه بازی The Last of Us Part 3 پرده برداشت.

جول و الی در بازی The Last of Us Part 1 استودیو ناتی داگ برای پلی استیشن 5 سونی

این شخص به‌تازگی در پادکست Last of Pods در مورد این موضوع صحبت کرده است. تروی بیکر در پاسخ به سوالی در مورد پارت سوم و اینکه آیا علاقه‌مند به مشارکت در پروژه است، اول گفت هنوز نمی‌داند که ناتی داگ چه زمانی ساخت این پروژه را پیش خواهد برد و آیا اصلا امکان ساخته‌ شدن آن وجود دارد یا خیر. بااین‌حال اگر سازندگان به این پروژه چراغ سبز نشان دهند، این صداپیشه‌ی معروف مایل است تا برای ایفای دوباره نقش جول میلر به سری بازی The Last of Us بازگردد. در بخشی از صحبت‌های تروی بیکر می‌خوانیم: «تمام حرف من این است. مردم همیشه می‌پرسند که آیا قسمت سوم The Last of Us وجود دارد؟ من هیچ ایده‌ای ندارم».

این شخص در ادامه بیان کرد: «من نمی‌دانستم که قرار است پارت دوم وجود داشته باشد. اما اگر نیل [دراکمن، کارگردان و نویسنده این سری بازی] داستانی داشته باشد که بخواهد بگوید و از من بخواهد که به هر نحوی بخشی از آن باشم، من هفت روز در هفته آن‌جا خواهم بود. حتی یکشنبه‌ها (روز تعطیل) دو بار سر کار می‌روم».

بیکر برای اشاره‌ی بیشتر به تمایل خود برای همکاری با نیل دراکمن می‌گوید: «من قطعا او را دنبال خواهم کرد. من او را تا دروازه‌ی جهنم دنبال کردم، بازگشتم و بعد بستنی خریدم».

الی در بازی The Last of Us Part II استودیو ناتی داگ کنار تصویر نیل دراکمن

نشانه‌هایی وجود دارند که باتوجه‌به آن‌ها به نظر می‌رسد حداقل گزینه‌ی تولید بازی The Last of Us Part III توسط استودیو ناتی‌داگ شرکت سونی هنوز روی میز است. در روزهای گذشته نیل دراکمن، رئیس استودیو گفت ناتی‌داگ فقط اگر مطمئن باشد که داستانی مناسب و ارزشمند برای روایت دارد، آماده‌ی ساخت لست آو آس ۳ خواهد بود. این نویسنده و بازی‌ساز دو سال پیش اعلام کرد که یک طرح کلی برای پارت سوم را نوشته است. آیا آن طرح با گذر زمان انقدر شرح و بسط پیدا کرد که تبدیل به یک داستان مناسب و ارزشمند برای روایت شود تا تولید بازی The Last of Us Part III را تضمین کند؟

با همه‌ی این‌ها دراکمن در مقام کارگردان سری بازی‌های لست آو آس مدتی قبل گفته بود که احساس می‌کند این مجموعه هنوز داستان بیشتری برای گفتن دارد. در هر حالت فعلا به‌صورت رسمی می‌دانیم که ناتی‌داگ در حال حاضر مشغول توسعه‌ی بازی آنلاین و مولتی‌پلیر لست آو آس است؛ پروژه‌ای که چند سال قبل کلید خورد و به‌عنوان بلندپروازانه‌ترین پروژه‌ی این استودیو فرست-پارتی (اختصاصی) پلی استیشن شناخته می‌شود.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *