اخبار بازی

انتشار جزئیات جدید از پروژه‌ی بعدی سازندگان بازی‌های ORI

کارگردان استودیو Moon، جزئیات جدیدی از پروژه‌ی آینده‌ی خود منتشر کرد که با الهام از سری Zelda تولید می‌شود.

استودیو Moon که با انتشار دو بازی Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps توانست تحسین منتقدان و بازیکنان را برانگیزد و موفقیت‌های زیادی کسب کند، به‌دنبال خلق تجربه‌ای کاملا جدید است. این استودیو در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که پس از توسعه‌ی دو بازی مترویدوانیا Ori، یک آی‌پی جدید در سبک اکشن و نقش‌آفرینی را در همکاری با برند Private Division شرکت Take-Two Interactive توسعه خواهد داد. اگرچه از آن زمان تاکنون جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر نشده، اما اخیرا توماس مالر، کارگردان خلاق استودیو Moon در مورد این پروژه در توییتر صحبت کرده است.

به‌گفته‌ی مالر، این پروژه با الهام از سری بازی Zelda شرکت نینتندو توسعه می‌یابد. سازندگان از زمان طراحی اولین کانسپت‌های بازی، این موضوع را در نظر داشته‌اند. این کارگردان خلاق در ادامه توضیح داد: «Ori پروژه‌ی ما با الهام از Mario بود و این بازی جدید، زلدای ما است. این تصور من در زمانی بود که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹، طراحی اولیه‌ی پروژه‌ی جدید خود را شروع کردم. سپس به عرضه‌ی درست Ori and the Will of the Wisps در سال ۲۰۲۰ متعهد شدیم. شرایط در ادامه به ما اجازه داد تمرکز بیشتری روی این آی‌پی جدید داشته باشیم تا درنهایت بتوانیم آن را به یک پروژه‌ی کامل ARPG (اکشن نقش‌آفرینی) تبدیل کنیم».

پوستر بازی Ori and Will of the Wisp

مالر در ادامه تأیید کرد که این بازی، دارای سبک هنری مشابه با سری Ori است و افزود: «این مهم است که بازی‌های ما یک سبک هنری منحصر‌به‌فرد داشته باشند؛ تا با تجربه‌ی آن یا حتی فقط دیدن یک تصویر کوچک از بازی بفهمید یکی از محصولات Moon Studios است. بازی‌های زیادی وجود دارد که شبیه به هم هستند. از همین رو کارگردانی هنری اهمیت زیادی دارد».

کارگردان خلاق استودیو مون در ادامه مجددا تایید کرد که این بازی جدید برخلاف بازی‌های Ori که در انحصار کنسولی ایکس باکس عرضه شدند، یک اثر مولتی پلتفرم خواهد بود.

در سال ۲۰۲۰ اعلام شد که استودیو Moon با Private Division برای انتشار بازی بعدی خود قرارداد بسته است. همچنین برخی گزارش‌ها نشان می‌دادند که این استودیو قبلا در طول توسعه‌ی آی‌پی جدید خود با چند مشکل مواجه شد؛ به این شکل که چند کارمند سابق استودیو Moon از این شرکت به‌دلیل فرهنگ کاری ناسالم و ظالمانه انتقاد کرده‌اند. شایعات ادعا کردند که شرکت مایکروسافت بعد از آگاهی از این شرایط، تصمیم خود را در مورد عدم انتشار بازی بعدی آن‌ها گرفت. البته Moon Studios از ماه‌ها قبل اشاره می‌کرد که دلیل تغییر ناشر، به‌دست آوردن توانایی انتشار مولتی‌پلتفرم بازی است.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *