اخبار بازی

تشکر گلن اسکافیلد از استودیو موتیو بابت وفادار بودن ریمیک Dead Space به بازی اصلی

گلن اسکافیلد، کارگردان بازی Dead Space اصلی از سازندگان نسخه ریمیک این بازی به‌خاطر وفاداری در ساخت آن تشکر کرده است.

گلن اسکافیلد، مدیرعامل کنونی استودیو استرایکینگ دیستنس، خالق و تهیه‌کننده اجرایی بازی Dead Space اصلی بود که در ۲۰۰۸ منتشر شد. او سپس با ترک الکترونیک آرتز یکی از موسسان استودیو Sledgehammer Games شد، اما او در ادامه این استودیو را نیز ترک کرد. حالا او وظیفه کارگردانی بازی The Callisto Protocol را بر عهده داشت که اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه شد که به نحوی دنباله معنوی بازی دد اسپیس بود.

همین قضیه باعث شد به‌گونه‌ای شاهد تقابل ریمیک دد اسپیس و کالیستو پروتکل باشیم که با فاصله کمتر از دو ماه نسبت‌به یکدیگر عرضه شدند؛ اما اکنون اسکافیلد از استودیو موتیو، سازنده ریمیک به‌خاطر نحوه ساخت بازی تشکر کرده است. او در شبکه لینکدین درجواب پستی توسط نیکول، دخترش که هنرمند محیطی کالیستو پروتکل بود، تمامی افرادی را که در بازی اصلی و ریمیک Dead Space نقش داشتند، خطاب قرار داد.

اسکافیلد نوشت: «تمامی افرادی که روی بازی اصلی کار کردید، بابت مشارکت شما در یک بازی عالی ممنونم. این بازی در آزمون زمان ایستادگی کرده است [با گذشت زمان کیفیتش را از دست نداده است]. و خطاب‌ به موتیو، ممنون که با صداقت و وفاداری بازی را ریمیک کردید. تبریک می‌گویم».

درمصاحبه با رسانه GQ، فیل دوشارمه، تهیه‌کننده ارشد ریمیک دد اسپیس گفت می‌خواهد به کار روی این مجموعه ادامه دهد: «قطعا، ما امید به چنین چیزی داریم. از طرف من و فکر کنم از طرف رومن، کارگردان خلاق بازی، علاقه به کاوش بیشتر در Dead Space وجود دارد. مطمئن باشید ایده‌هایی وجود دارد. ما به‌زودی به تعطیلات می‌رویم و سپس خواهیم نشست و درون EA بحث خواهیم داشت که خوب، قدم بعدی چیست؟».

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *