اخبار بازی

رونمایی از بازی MLB The Show 23 برای پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ

شرکت سونی و استودیو سن دیگو با پخش یک تریلر تازه رسما از بازی MLB The Show 23 رونمایی کردند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Sony و استودیو San Diego با پخش تریلر جدیدی از بازی MLB The Show 23 رونمایی کردند و جزئیاتی از آن را در دسترس بازیکن‌ها قرار دادند. سونی با انتشار یک پست در بلاگ پلی استیشن اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۲ (۲۸ مارس ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

تصویر جز چیزم جونیور، بازیکن تیم میامی مارلینز روی جلد بازی MLB The Show 23 نقش بسته است. این بازی در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ (۶ فوریه ۲۰۱۳) برای پیش خرید در دسترس کاربران همه‌ی پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد و مشترکین ایکس باکس گیم پس نیز می‌توانند از همان روز انتشار به تجربه‌ی آن بپردازند. نسخه‌های PS4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی با قیمت ۵۹.۹۹ دلار و نسخه‌های نسل ۹ آن با قیمت ۶۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهند شد.

بازی MLB The Show 23 از ویژگی کراس-پلتفرم برای بخش مولتی‌پلیر درکنار Cross Saves و Cross Progression پشتیبانی می‌کند. این بازی بیسبال دارای محتویات انحصاری برای نسخه‌های نسل ۹ نظیر حالت Stadium Creator است که تنها در اختیار کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. نسخه‌ی کالکتور بازی برای رونمایی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ (۲ فوریه ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *