اخبار بازی

داستان نسخه بعدی بازی Metro تحت تاثیر جنگ اوکراین قرار گرفته است

با اعلام شرکت 4A Games، داستان نسخه بعدی Metro تحت تاثیر جنگ اوکراین قرار گرفته است.

به‌تازگی شرکت 4A Games یک به‌روزرسانی در مورد پروژه‌های آینده‌ خود منتشر کرد و به طرفداران اطمینان داد که آن‌ها در حال توسعه هستند. بااین‌حال، از سال گذشته و شروع جنگ روسیه و اوکراین، این استودیو به سختی به فعالیت خود ادامه داد و هم‌اکنون در شرایط سختی به سر می‌برد.

با تایید شرکت 4A Games، جنگ در اوکراین بر داستان نسخه Metro که در سال ۲۰۲۰ شروع ساخت آن تایید شد، تاثیر می‌گذارد. اما به نظر می‌رسد این تاثیر چندان منفی نبوده است. 4A Games در این‌باره توضیح داد: «ما هرگز این واقعیت را پنهان نکرده‌ایم که سری Metro همیشه شامل پیام‌های قدرتمند سیاسی و ضد جنگ بوده است. بله، ما همیشه می‌خواستیم شما را سرگرم و در دنیای پساآخرالزمانی خود غرق کنیم، اما داستان مهمی هم برای گفتن وجود داشت. جنگ در اوکراین ما را وادار کرده است که دوباره به این فکر کنیم که نسخه بعدی Metro باید درباره چه داستانی باشد. همه‌ی موضوعات داستانی مترو به مانند درگیری، قدرت، سیاست، استبداد و سرکوب اکنون بخشی از تجربه‌های زندگی روزمره ما هستند. بنابراین ما آن‌ها را در آغوش می‌گیریم و آن‌ها را با هدفی تازه وارد بازی می‌کنیم».

آرتیوم در بازی Metro Last Light

به نظر می‌رسد در حال حاضر مهم‌ترین اولویت برای 4A Games تکمیل ساخت بازی Metro است، اما باتوجه‌به وضعیت تیم بازی‌سازی مستقر در کیف، قصد دارد انتظار طرفداران را مدیریت کند. در حال حاضر هیچ جزئیات جدیدی در مورد پروژه‌های این شرکت اعلام نشده است. 4A Games در ادامه افزود: «وقتی آماده [انتشار جزئیات جدید] هستیم که پروژه‌ها آماده باشند؛ بنابراین ما همچنان تمام اشتیاق، بهترین تلاش‌ها و مهارت‌های خود را به سمت آن‌ها هدایت می‌کنیم. درست مثل شما، ما واقعا مشتاقانه منتظر روزی هستیم که بتوانیم اطلاعات بیشتری در مورد پروژه‌ها به اشتراک بگذاریم. اهداف ما در مورد پروژه‌های آینده که در آخرین به‌روزرسانی پست کرده‌ بودیم، ثابت باقی می‌مانند».

بازی بعدی سری Metro برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. شرکت 4A Games این بازی جدید را پس از ارتقای اساسی انجین 4A توسعه داده است تا برای استفاده از قدرت، حافظه ذخیره‌سازی و تکنولوژی رهگیری پرتو سخت‌افزار‌های ارائه‌شده در کنسول‌های نسل نهمی مناسب باشد. مانند نسخه‌های قبلی سری مترو، بازی جدید یک تجربه‌ی داستانی و تک نفره خواهد بود. علاوه‌بر این شرکت 4A Games در حال کار روی یک تجربه چندنفره در دنیای سری Metro است که تیم توسعه‌ی خاص خود را دارد که اعضای آن جدا از سازندگان نسخه بعدی سری فعالیت می‌کنند.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار سری مترو چیست؟ آن را با واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *