اخبار بازی

لو رفتن ویدئوهایی از بازی Forspoken نزدیک به انتشار بازی

درحالی‌که کمتر از یک هفته‌ی دیگر بازی Forspoken عرضه می‌شود، ویدئوها و اطلاعاتی از این بازی در سطح اینترنت فاش شده است.

کمتر از یک هفته به انتشار بازی Forspoken، ویدیو ادیت‌نشده‌ی این اثر در حال پخش شدن در سطح اینترنت است. این لیک‌ها از دیروز شروع شده است و اولین‌بار فردی سی دقیقه اول این اثر نقش‌آفرینی اکشن را در اینترنت به‌صورت مستقیم و بدون کات از کنسول پلی استیشن 5 خود به‌اشتراک گذاشت.

با گذشت زمان ویدئوهای جدیدی در وبسایت‌های استریم مثل توییچ و چند ویدئو در وبسایت یوتیوب پخش شده‌اند. طبیعتا اگر دوست ندارید اطلاعات داستانی و دیگر موارد برای شما اسپویل شود، بهتر است مراقب محتوایی باشید که در اینترنت مشاهده می‌کنید.

در عین حال عده‌ای می‌گویند که اگر هنوز درباره‌ی خرید یا عدم خرید بازی Forspoken شک دارید، شاید بهتر باشد برخی از این ویدیوهای لورفته را مشاهده کنید؛ به‌خصوص که بر همگان واضح شده که اسکوئر انیکس کدهای دسترسی زودتر به بازی برای بررسی آن را فقط به بعضی از منتقدهای انتخاب‌شده می‌دهد. یک کاربر در توییتر با نام Skill Up درهمین‌باره نوشت:

«من می‌دانم که رسانه‌های منتخب دارای کد نقد و بررسی هستند. من در بین این افراد قرار نگرفتم، پس نمی‌توانم بررسی انجام دهم. مطمئن نیستم زمان آن را داشته باشم. چون هفته بعد روی ریمیک Dead Space تمرکز خواهم کرد. از همگی معذرت می‌خواهم».

بازی Forspoken در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما درمورد بازی Forspoken چیست؟ البته بهتر است در بخش کامنت‌ها اطلاعاتی از بازی را لو ندهید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *