اخبار بازی

موافق بودن بیش از نیمی از بازیسازان در نظرسنجی GDC نسبت به تشکیل اتحادیه

طبق نظرسنجی کنفرانس سازندگان بازی، بیشتر بازیسازان از سراسر جهان با تشکیل اتحادیه موافق هستند.

کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (GDC) امروز نتایج نظرسنجی سالانه پیرامون وضعیت صنعت بازی را منتشر کرد که یکی از آن‌ها نشان می‌دهد بیشتر سازندگان بازی تمایل به حمایت از تشکیل اتحادیه دارند. طبق این نظرسنجی که بیش از ۲۳۰۰ بازیساز از سراسر دنیا در آن شرکت کردند، حدود ۵۳ درصد از افراد پاسخگو اعتقاد دارند صنعت بازی‌های ویدیویی باید اتحادیه تشکیل دهد. در همین حال ۲۴ درصد از شرکت‌کنندگان با این نظر مخالف بودند و ۱۰ درصد باقیمانده در مورد اینکه آیا این صنعت تجاری باید اتحادیه تشکیل دهد، اطمینان نداشتند.

در نظرسنجی سال گذشته GDC حدود ۵۵ درصد از پاسخ‌دهندگان نسبت به تشکیل اتحادیه موافق بودند. با وجود چشم‌انداز مثبت کلی اتحادیه‌ها، این گزارش نشان می‌دهد که بازیسازان پیرامون این موضوع در محل کار خود گفتگوی چندانی نمی‌کنند. وقتی در جریان نظرسنجی از آن‌ها پرسیده شد که آیا در شرکت خود درباره تشکیل اتحادیه صحبت کرده‌اند، ۶۰ درصد اعلام کردند هیچ گفتگویی پیرامون آن با همکاران خود نداشته‌اند.

بااین‌حال، ۲۲ درصد اعلام کردند گفتگوهایی در مورد اتحادیه‌ها در محل کار کرده‌اند و ۱۹ درصد باقیمانده گفتند که در مورد انجام این گفتگوها در محل کار خود اطلاعی ندارند. در رابطه با شرایط کاری، این نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۶۲ درصد از توسعه‌دهندگان بازی حدود ۴۰ ساعت یا کمتر در یک هفته مشغول کار هستند و ۲۹ درصد دیگر اعلام کردند هفته کاری آن‌ها بین ۳۶ تا ۴۰ ساعت است.

علاوه‌براین، نظرسنجی امسال نشان می‌دهد که علاقه توسعه‌دهندگان به بازی‌های بلاک‌چین یا مبتنی بر NFT رشد چندانی نکرده است. تنها ۱۴ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که طرفدار استفاده از فناوری بلاک‌چین در بازی‌ها هستند. در همین حال، ۶۱ درصد مخالفت خود را با این فناوری اعلام کردند و ۲۵ درصد باقیمانده گفتند که مطمئن نیستند یا نظری در این‌باره ندارند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *