اخبار بازی

فاش شدن جزئیاتی از جادوها، مکان‌ها و داستان بازی Hogwarts Legacy

به‌تازگی براساس آرت بوک بازی Hogwarts Legacy جزئیات جدیدی پیرامون جادوها، داستان و مناطق مختلف بازی فاش شده است.

زمان زیادی تا عرضه بازی Hogwarts Legacy باقی نمانده است و حال به نظر می‌رسد جزئیات جدیدی در مورد این بازی اکشن و نقش‌آفرینی زودتر از موعد فاش شده است. درواقع محتوای کتاب هنری رسمی بازی فاش شده که شامل اطلاعات جدیدی از داستان و گیم‌پلی بازی می‌شود.

طبق اطلاعات فاش شده، داستان اصلی Hogwarts Legacy بسته به گروهی که بازیکنان برای عضویت انتخاب می‌کنند، آن‌ها را به مسیرهای مختلفی می‌برد که از این طریق تغییراتی در مکان‌هایی که بازیکنان از آن بازدید می‌کنند و نحوه پیش‌روی داستان رخ خواهد داد. بااین‌حال هر چهار مسیر داستانی مربوط‌به چهار گروه در یک نقطه به پایان خواهند رسید. همچنین فاش شده است که هر گروه دارای خطوط داستانی جانبی منحصربه‌فردی هستند که به آن‌ها اختصاص دارد؛ اگرچه افشاگر ادعا می‌کند که این مورد برای گروه Ravenclaw صدق نمی‌کند.

علاوه‌بر این موارد، جزئیاتی از گیم‌پلی بازی در آرت بوک قرار داده شده است که به مأموریت‌های جانبی، باس فایت‌ها، یادگیری و باز کردن قفل جادوهای جدید، معماها و موارد دیگر اشاره دارند. همچنین اطلاعاتی در مورد داستان بازی و شخصیت‌های آن به‌خصوص فینیاس نیگلوس بلک و مکان‌هایی که در این بازی وجود دارد در این افشای اخیر پخش شده است که باتوجه‌به احتمال بالای اسپویل بازی، توضیحات آن‌ها ذکر نمی‌شود.

نمایی از قلعه هاگوارتز در تاریکی بازی Hogwarts Legacy

در افشای اطلاعات اخیر بازی هاگوارتز لگسی ادعا شده است برخی از مناطق بازی در طول توسعه حذف شده‌اند و احتمال دارد در قالب بسته الحاقی به آن اضافه شوند. همچنین افشاگر ادعا می‌کند که اتمام داستان اصلی بازی تقریبا ۳۵ ساعت طول خواهد کشید و بازیکنانی که بخواهند بازی را ۱۰۰ درصد کامل کنند به زمان دو برابری نیاز خواهند داشت.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی Hogwarts Legacy چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *