اخبار بازی

شایعه: سونی به زودی محتوای ترد پارتی جدیدی را معرفی خواهد کرد

براساس ادعای جدید The Snitch، افشاگر معروف صنعت ویدیوگیم، شرکت سونی در آینده نزدیک محتوای ترد پارتی جدیدی را معرفی خواهد کرد.

همان‌طور که شما همراهان گرامی واران گیم احتمالا از آن مطلع هستید، سونی برنامه مفصلی را برای کنسول نسل نهمی خود در سال جاری میلادی در نظر گرفته است. در میان برنامه و آثار موردانتظار این شرکت، می‌توان به بازی‌هایی مثل Marvel’s Spider-Man 2 ،Forspoken و Final Fantasy 16 اشاره کرد؛ درکنار عرضه محتوای ترد پارتی امیدوارکننده‌ی بیشتر که همگی برای عرضه در سال جاری میلادی تایید ‌‌شده‌اند. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، شایعات تازه‌ای به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد به‌زودی در مورد بازی جدید دیگری که از جانب یک استودیو ترد پارتی (استودیو‌های غیراختصاصی) در دست توسعه است، بیشتر خواهیم شنید و شاهد معرفی محتوای ترد پارتی تازه از طرف سونی خواهیم بود.

پوستر بازی Metal Gear Solid 3 کوجیما

ادعا و گفته‌ی پاراگراف قبلی از جانب The Snitch، افشاکننده معروف و برجسته صنعت ویدیوگیم مطرح شده است. به‌تازگی این شخص با ارسال پیامی در سرور دیسکورد خود اعلام کرد که براساس آنچه که از یک منبع قابل اعتماد شنیده است، سونی در شرف رونمایی از یک محتوای ترد پارتی جدید (new third party stuff) است. از طرف دیگر نیز The Snitch در ادامه صحبت‌های خود به نزدیکی رخ دادن این اتفاق اشاره کرد و توضیح داد که به‌زودی شاهد معرفی جدیدی از طرف این شرکت خواهیم بود.

بااین‌حال، جمله استفاده‌شده توسط این شخص جزئیات دقیقی را مشخص نمی‌کند. درنهایت The Snitch به چه چیزی اشاره کرده است؟ عده بسیاری از طرفداران امیدوارند سونی در آینده نزدیک نسخه ریمیک بازی متال گیر سالید ۳ یا بازسازی قسمت دیگری از این مجموعه را معرفی کند. MGS3 به باور خیلی از فعالان صنعت ویدیو گیم، به‌عنوان یکی از بهترین نسخه‌های این مجموعه شناخته می‌شود. همچنین شایعات زیادی پیرامون ریمیک نسخه اول این مجموعه به گوش می‌رسد. در روزهای گذشته، نوریاکی اکامورا، تهیه کننده قدیمی این مجموعه مخفی‌کاری در صحبت‌های خود با مجله فامیتسو به معرفی‌های کونامی در سال جاری میلادی اشاره کرده بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ به نظرتان سونی از چه محصولی رونمایی خواهد کرد؟ آیا ریمیک یکی از نسخه‌های مجموعه متال گیر سالید در راه است؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *